Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@03:44:16 GMT

اعلام نرخ غذای دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۲۲۵

اعلام نرخ غذای دانشجویان

صندوق رفاه دانشجویان نرخ غذای دانشجویی دانشگاه‌های کشور برای سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، براساس اطلاعیه‌ای که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد تأکید شده است با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کاهش اثرات تورم بر وضعیت تغذیه دانشجویان به پیشنهاد دبیران مناطق ۱۰ گانه قیمت غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متوسط نرخ غذای دانشجویی در سال گذشته ۱۳۰۰ تومان بوده است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت مواد غذایی امسال در مقایسه با سال ۹۷ متوسط نرخ غذای دانشجویی در سال جدید به مبلغ ۱۶۰۰ تومان افزایش می‌یابد.

براساس تصمیم وزارت علوم غذای کم هزینه (ناهار و شام) برای هر پرس کامل ۱۲۰۰ و برای نیم پرس ۵۵۰، غذای متوسط (ناهار و شام) برای هر پرس کامل ۱۷۰۰ و برای نیم پرس ۷۵۰، غذای پرهزینه (ناهار و شام) برای هر پرس ۲۰۰۰ و برای نیم پرس ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

صبحانه دانشجویان در سال تحصیلی جدید برای هر پرس کامل ۹۰۰ تومان اعلام شده است و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در سنوات غیرمجاز نیز برای هر پرس کامل غذا ۳۹۱۰ و برای نیم پرس نیز ۵۵۲۰ تومان باید پرداخت کنند و این مبلغ برای دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات عالی غیردولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نرخ غذا دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه امروز جمعه برای اعلام حمایت از مردم فلسطین در غزه تظاهرات کردند.

دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه در این تظاهرات سرکوب تظاهرات‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین را محکوم کردند.

جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین از هفته گذشته در سراسر آمریکا شدت گرفته و به چند کشور دیگر سرایت کرده و تاکنون صدها دانشجو توسط پلیس دستگیر شده‌اند. این تظاهرات از دانشگاه کلمبیا آغاز شد. دانشجویان اوایل روز چهارشنبه گذشته اقدام به برپایی چادرهایی در یکی از محوطه‌های چمن‌های دانشگاه نموده و پس از آن در همبستگی با فلسطین فریادها اعتراض بلند کرده و شعار ما حماس هستیم را می‌دادند.

کد خبر 6089265

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • دو گزینه کاخ سفید در مقابل اعتراضات دانشجویی
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟