Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،بهرام سوادکوهی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته استان اصفهان خدمات این نهاد برای اشتغال مددجویان را در سه عرصه آموزش، کاریابی و پرداخت وام اشتغال متمرکز دانست و گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۱۴۲۷ مددجو و نیازمند در استان اصفهان با دریافت این خدمات صاحب شغل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بابیان اینکه پرداخت وام قرض‌الحسنه اشتغال در این مدت عمده‌ترین سهم در ایجاد اشتغال مددجویان را داشته است، گفت: بیش از ۲۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدین منظور توسط کمیته امداد در استان اصفهان پرداخت‌شده است که به ایجاد حداقل ۱۳۴۸ شغل برای نیازمندان و مددجویان دریافت‌کننده منجر شده است.

سوادکوهی افزود: این وام‌ها از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها، صندوق توسعه ملی و همچنین صندوق امداد ولایت تأمین اعتبار شدند.

او همچنین یادآور شد: در این مدت علاوه بر اشتغال ایجادشده از مسیر پرداخت وام، ۷۹ نفر نیز به‌واسطه فعالیت کاریابی کمیته امداد اصفهان صاحب شغل شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان با مهم دانستن ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش فنی و مهارت‌های موردنیاز جامعه به مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان بیش از ۷۴۷ نفر از مددجویان و فرزندان آن‌ها از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پنج ماهه ابتدایی سال جاری بهره‌مند شدند و مقدمات ورود پایدار آن‌ها به بازار کار فراهم شد.

سوادکوهی بابیان اینکه آمار اشتغال مددجویان بدون در نظر گرفتن شغل‌هایی است که به شکل غیرمستقیم ایجادشده است، گفت: هر کسب‌وکار و فعالیت تولیدی جدیدی که ایجاد می‌شود به‌طور مستقیم و غیرمستقیم برای تعداد افرادی بیش از مجری طرح شغل ایجاد می‌کند که در صورت در نظر گرفتن این تأثیرات، اشتغال ایجادشده توسط این نهاد در پنج ماهه اول امسال به‌مراتب بیش از این خواهد بود.

انتهای پیام/م

  حمایت کمیته امداد استان اصفهان برای اشتغال مددجویان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد