Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع فرانسوی در مورد عملکرد بازیکنان این تیم صحبت کرده است.

طرفداری- کلمنت لنلگت می‌گوید فرانسه با جدیت و اشتیاق برابر آلبانی و آندورا بازی کرده است و همین موضوع باعث موفقیت آن‌ها شده است.

پس از گل‌زنی و پیروزی فرانسه برابر آندورا، فرانس فوتبال در گفت‌وگویی اختصاصی، با کلمنت لنگله انجام داده است. 

* کلمنت، با گلی که به‌ثمر رساندی شروع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

من خیلی خوشحالم که توانستم گل‌زنی کنم. انتظار نداشتم به این زودی گل‌زنی کنم. اما امروز خانواده‌ام در جایگاه بودند، بنابراین خیلی خوشحالم و به نوعی توانستم این خوشحالی را با آن‌ها هم تقسیم کنم. این گل بسیار مهم بود چراکه باعث می‌شود من از زیر فشارها خارج شوم و در فضایی آرام‌تر به کارم ادامه دهم.

و گلی هم که زدی، یک گل صد در صد بارسلونایی بود! 

بله، روی پاس آنتوان. احساس کردم که او داخل محوطه خواهد آمد و من هم جاگیری خوبی داشتم و با یک ضربه توانستم گل بزنم.

* تاکنون شما سه بازی خوب برابر رقبای تقریباً متوسط در این گروه انجام داده‌اید. آیا آماده سطح جدیدی از حریفان برای کسب نتایج بهتر هستید؟

انجام یک بازی خوب همیشه مهم است، اما مقابل تیم‌های کوچک، ما می‌توانیم فشار کمتری به خودمان بیاوریم. در اکتبر، دو بازی بسیار مهم برابر ایسلند و ترکیه خواهیم داشت که سرنوشت‌ساز خواهند بود و باید یک بار دیگر عملکرد خوبی داشته باشیم.

* احساس نمی‌کنی شاید باید پنالتی را تو می‌زدی؟

زدن پنالتی چیزی نیست که بازیکنان در مورد آن تصمیم بگیرند، همه‌چیز به تصمیم سرمربی بر می‌گردد. 

* در مجموع عملکرد خودت را چگونه می‌دانی؟

من خیلی خوشحالم. این موضوع که توانستم اولین گلم را برای تیم ملی به ثمر برسانم و بازی خوبی انجام دهم، من را بسیار راضی می‌کنم.

فرانسه این دو بازی را خیلی جدی گرفت و بی‌رحمانه بازی کرد. 

بله، جدی و با هدف بزرگ. ما همگی از بازی کردن لذت می‌بریم و برابر آلبانی، نمایش زیبایی داشتیم. امشب هم کار کمی برای ما پیچیده شد، چون حریف خیلی عقب بازی می‌کرد و در فاز دفاعی بود، اما صبور بودیم و موقعیت‌های نسبتاً خوبی خلق کردیم. موضوعی که بسیار مثبت است.

* ایسلند نتوانست برابر آلبانی کاری از پیش ببرد و حالا عقب افتادن یک رقیب دیگر، شرایط برای شما متفاوت می‌شود. 

دیدن امتیاز از دست دادن رقبا همیشه لذت بخش است. اما ما باید بتوانیم خودمان بدون توجه به نتایج دیگران صعود کنیم و کیفیت‌مان را نشان دهیم. بنابراین تمرکز ما باید روی کار خودمان باشد.

 کینگزلی کومان دوباره گل زد. آیا او در این تیم فرانسه نقشی کلیدی‌تر خواهد داشت؟

کیفیت بالا، سرعت بالا و دقت زیاد. این چیزی است که ما در مورد او همیشه می‌دانستیم. او حالا یک سری قابلیت فیزکی دارد که بنابر آن‌ها می‌تواند در این زمان قابلیت‌های خود را نشان دهد. اما او همیشه یک بازیکن مطرح بوده است و ما که در تمرینات با او بوده‌ایم، این موضوع را دیده‌ایم. هر دفعه‌ که با او وارد نبرد رو در رو می‌شوید، او بسیار جنگجویانه برای توپ می‌جنگد و بسیار محکم بازی می‌کند. این خصیصه در کنار سرعت بالایی که دارد، از او یک مهاجم عالی می‌سازد.

* آیا پس از این از آنتوان گریزمان درخواست زدن پنالتی‌ خواهی کرد؟

پنالتی‌های‌مان را قطعاً او خواهد زد، در این باره شکی ندارم. او کسی است که اعتماد به نفس بالایی دارد و به خاطر همین هم به یک مهاجم بزرگ تبدیل شده است. او در این بازی یک پنالتی از دست داد، اما این چیزی نیست که برای او مشکل ایجاد کند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در هفته سی و دوم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه پرگل 5-1 به برد دست پیدا کرد.

در این بازی لورکوزن به رکورد 48 بازی شکست ناپذیری رسید و با انگیزه زیاد به مصاف بازی حساس این هفته خواهد رفت. قهرمان بوندس‌لیگا باید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار بگیرد.

ژابی آلونسو پس از برتری تیمش در بازی امشب در نشست خبری گفت: "من بسیار راضی‌ام، خیلی جدی بازی کردیم. نتیجه تماشایی‌ای را ثبت کردیم و همچنین عملکرد ما جدی و متمرکز بود."

ذهنیت تیم؟

ذهنیت و ثبات تیم عالی است. از بازیکنانم سپاسگزارم، پس از بازی در رم، نگه داشتن تیم در چنین وضعیتی آسان نبود. بازیکنان می‌دانند چه کار کنند. همین کلید بزرگ موفقیت و ثبات ما در فصل جاری بوده است.

بازگشت آرتور آگوستو به ترکیب؟

آرتور خیلی خوب بود. در 5 دقیقه اول او به اندازه کافی آرام نبود. بازگشت بعد از 7 ماه کار آسانی نیست، اما او خوب کار کرد و بازیکن بسیار خوبی است. می‌دانیم که او در آینده بازیکن بزرگی می‌شود.

لیگ اروپا؟

ما هنوز بازی‌هایی برای رسیدن به اهداف بزرگ خود در تمامی رقابت‌ها پیش رو داریم. بازی بعدی برای ما بازی بزرگی است، بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا: شانس رسیدن به فینال.

دیگر خبرها

  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد