Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرینات تیم ملی کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های مسکو از هفته آینده پیگیری می‌شود. تاریخ انتشار: 13:19 - 20 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۸۴۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مردان کاراته ایران در رقابت‌های کاراته وان ژاپن به ۲ مدال نقره و ۲ برنز رسیدند. شاگردان هروی که خود را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌کنند تا پایان هفته جاری استراحت دارند و از اوایل هفته آینده تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات ملی‌پوشان کاراته ایران در تهران پیگیری می‌شود و تا زمان حضور در مسابقات بعدی اردویی خارج از تهران برگزار نمی‌شود.

رقابت‌های کاراته وان روسیه از ۱۲ مهر در مسکو برگزار می‌شود و تیم ایران برای کسب امتیازات المپیکی راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم