Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@23:41:53 GMT

اعلام نتایج آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۴۹۷

اعلام نتایج آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی

نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان سی و دومین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۹۸ از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، اسامی پذیرفته شدگان سی و سومین دوره آزمون ورودی پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ٩٩-٩٨ از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت منتشر شد و بر این اساس در این آزمون از ١٦٢٥ نفر داوطلب حاضر، ٥٤٦ نفر مجاز به انتخاب رشته محل شدند و از میان آنان، ٣٣٦ نفر پذیرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام، بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق زمانبندی که در سامانه اینترنتی دانشگاه اعلام می‌شود، به آن دانشگاه مراجعه کنند.

مرکز سنجش پزشکی اعلام کرده نظر به این که زمان و نحوه ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه‌ها اعلام می‌شود، پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه‌های محل قبولی، باید به سامانه‌های مذکور مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل: "شش قطعه عکس ٣*٤ جدید"، "اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه"، "اصل و کپی پشت و روی کارت ملی"، اصل و کپی دانشنامه دندانپزشکی عمومی (یا مدرکی که نشاندهندهی فراغت از تحصیل باشد)، "اصل و کپی کارت پایان خدمات یا معافیت دائم یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان باشد"، "مدرک نشان دهنده وضعیت طرح نیروی انسانی (بر اساس مندرجات دفترچه‌ی راهنمای آزمون) "، "گواهی اشتغال به کار در حال حاضر، ویژه استفاده کنندگان از سهمیه استانی (بر اساس مندرجات دفترچهی راهنما) "، "آخرین حکم کارگزینی (ویژه مستخدمان وزارتخانه ها، نهاد‌ها و سازمانها) "، "اصل و کپی مدارک نشان دهنده وضعیت بومی (بر اساس مندرجات دفترچه راهنما) "، " اصل و کپی گواهی مربوط به کادر نیرو‌های مسلح (به تأیید بالاترین مقام مربوطه) ویژه مستخدمان نیرو‌های مسلح" است.

تذکر: مدارک مورد نیاز باید به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورت محرز شدن الف) عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، ب) واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون، ج) مغایرت و عدم صحت مدارک د) مغایرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصیل فرد جلوگیری شده و ضمن لغو قبولی، داوطلب به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها معرفی خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه عدم مراجعه و ثبت نام در زمان مقرر، به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد. همچنین پذیرفته شدگانی که پس از ثبت نام، انصراف دهند یا برای ثبت نام مراجعه نکنند، مطابق با مقررات مندرج در دفترچهی راهنما برخورد خواهد شد.

یکی از شرایط پذیرش در سهمیه ها، کسب نمره حد نصابی است که قانون معین کرده است. بنابراین، در صورتی که داوطلبان این سهمیه‌ها حد نصاب لازم را کسب نکرده باشند، حائز شرایط پذیرش نشده اند.

همچنین، ممکن است نفرات بالاتر آن سهمیه (با نمره بیشتر) ظرفیت را پُر کرده و داوطلب به رغم کسب حد نصاب، پذیرفته نشود. برای افرادی که انتخاب رشته/محل انجام داده‌اند (پذیرفته شدگان و مردودان) کارنامه نهایی صادر می‌شود که جایگاه داوطلب را در رشته/محل‌های انتخابی اش، در مقایسه با سایر داوطلبانی که آن رشته/محل را انتخاب کرده اند، نشان می‌دهد. این کارنامه متعاقبا در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان خواهد بود.

شایان ذکر است پذیرفته شدگان سهمیه بومی (مناطق محروم)، هنگام ثبت نام موظف به سپردن تعهد محضری به دانشگاه محل تعهد هستند. افرادی که با «تعهد خاص بومی» پذیرفته شده اند، این موضوع در کارنامه شان قید شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستیار دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد