Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:37:57 GMT

خطر حذف از آسیا در کمین استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۷۱۷

خطر حذف از آسیا در کمین استقلال

باشگاه استقلال هنوز تکلیف بدهی‌های خود را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای مشخص نکرده است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال قرار بود طبق مهلتی که کمیته بدوی صدور مجوز سازمان لیگ داده بود، بدهی‌های خود را تعیین تکلیف کند. در همین راستا، اعضای هیئت مدیره و امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در اظهارات خود تأکید کرده بودند که پیگیر این موضوع بوده و اجازه نخواهند داد که باشگاه استقلال با مشکلی مواجه و از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اما و اگرهای برگزاری دربی 90 در 31 شهریور

پیگیری‌ها اما نشان می‌دهد که باشگاه استقلال هنوز با طلبکارانش تسویه حساب نکرده یا توافقی برای پرداخت بدهی‌ها صورت نداده است. ضمن اینکه پولی که در حساب باشگاه بود، به جای اینکه صرف تسویه حساب با طلبکاران شود، به بازیکنان فعلی داده شده است تا بخشی از رقم قراردادشان پرداخت شود. این روزها مدیرعامل استقلال هم برای سفر شخصی راهی دبی شده و این در حالی است که باشگاه استقلال تا امروز (چهارشنبه) فرصت داشت، تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 31 آگوست به باشگاه‌های ایرانی مهلت داده بود تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند که فدراسیون فوتبال و کمیته بدی چند روز دیگر نیز به باشگاه‌ها فرصت دادند. با این شرایط، مشخص نیست که سرنوشت استقلال برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

ویدئو: 330935

او در ابتدا درباره این بدهی گفت:  مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک  شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد