Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:26:15 GMT

۱۷۴ طرح ورزشی نیمه تمام در خراسان جنوبی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۰۴۳

۱۷۴ طرح ورزشی نیمه تمام در خراسان جنوبی وجود دارد

حسن عزیزی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در سال‌های اخیر در حوزه ورزش افتخارات زیادی نصیب استان شده که از جمله آنها می‌توان به حضور نجمه خدمتی و دختران عفیف خراسان جنوبی در میادین ورزشی بین‌المللی اشاره کرد.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی سعی دارد برنامه‌ریزی کند تا ورزشکاران استان در عین قهرمانی بتوانند به موضوع پهلوانی نیز بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: از آنجاییکه این سازمان دستگاهی فرهنگی است باید با همفکری نخبگان و جامعه ورزشکاران بتواند رسالت نظام را در زمینه تقویت، شکوفایی جوانان و توسعه مباحث ورزشکاران را در دستور کار قرار دهد.

وی عنوان کرد: چشم‌انداز ما در حوزه جوانان همان دیدگاه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است لذا باید فرصت و فضای مناسبی برای حضور عزتمندانه، فعال و با نشاط جوانان در حوزه‌های مختلف جامعه فراهم شود.

عزیزی با تاکید بر تعمیق بخشی به هویت ملی، دینی و انقلابی جوانان یادآور شد: جوانان خراسان جنوبی تحصیل‌کرده، اخلاق‌مدار و ولایتمدار هستند.

وی ادامه داد: پیگیری مسائل اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان به عنوان مهمترین نیازهای این قشر باید در مورد توجه دست اندکاران و مسئولان قرار گیرد که در این زمینه سند جامع جوانان استان با همفکری نخبگان در حال تدوین است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم ساماندهی مدیریت فضای مجازی توسط جوانان گفت: امید است با احصای نیازها و دسته‌بندی اولویت‌های مرتبط با حوزه جوانان و با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی بتوانیم بخشی از مطالبات بحق جوانان را برآورده کنیم.

وی با اشاره به برخی حواشی مربوط به جامعه ورزشی استان گفت: تلاش می‌کنیم مسائل و حواشی مربوط به این حوزه در استان را با اخلاق مداری سر و سامان ببخشیم.

عزیزی بیان کرد: خراسان جنوبی بیش از ۲۳۰ هزار جوان در سنین ۱۸ تا ۳۵ سال دارد لذا رسیدگی و بررسی آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این زمینه در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، ایجاد فضای کسب و کار و آموزش‌های مهارت‌های مورد نیاز در دستور کار قرار دارد تا از این طریق زمینه حضور جوانان نیز در جامعه تسهیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار استان به ویژه شمال شهر بیرجند در حال پیگیری است و تاکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به گذشت ۲۳ روز از خدمت خود در خراسان جنوبی افزود: در این مدت ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور کمک‌ به هیات‌های ورزشی توزیع شد و همچنین ۴۶ دستگاه خودور حامل تجهیزات ورزشی به مناطق روستایی و کم برخوردار اعزام شده است.

عزیزی عنوان کرد: حمایت از هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان و هیات روستایی و بازی‌های بومی و محلی است از جمله سه اولویت برتر ما در بحث ورزش استان در نظر گرفته شده است.

۷۵۵۷* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی ورزش زنان ورزشكار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامل کردن یک راه نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۲۱ اردیبهشت، با برگزار شدن مرحله دوم انتخابات، تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی روشن می‌شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است