Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه سواری پراید در مسیر زاهدان- خاش سه کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

دکتر فریبرز راشدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۹ و ۴۸ دقیقه امروز در مسیر خاش- زاهدان محدوده منطقه دهپابید رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه سه نفر از سرنشینان سواری پراید جان خود را از دست دادند.

مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی زاهدان افزود: مجروحان این حادثه نیز با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شدند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده فرمانده پلیس راه شمال سیسان و بلوچستان علت بروز این حادثه را گردش اشتباه از سوی راننده سواری پراید عنوان کرد.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F8S برچسب ها: کشته ، اتوبوس ، خاش

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کشته اتوبوس خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده خبر داد و گفت: در این حادثه، عابر پیاده که زنی حدودا ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۰۰ امروز_سه شنبه یازدهم_اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره) رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بود به علت بی توجهی به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این حادثه، عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و بی توجهی به جلودو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بی توجهی به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات دانست و از خانواده‌ها خواست در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند، خودداری کنند.

کد خبر 749423

دیگر خبرها

  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان