Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@15:45:40 GMT

شهدا با خون خود بقای انقلاب اسلامی را تضمین کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۰۷۹

شهدا با خون خود بقای انقلاب اسلامی را تضمین کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی در یادواره شهدای روستاهای خمینیه، چایکندی و کیقباد کلیبر، افزود: در دوراندفاع مقدس، شهدا برای حفظ دین و انقلاب اسلامی از همه تعلقات مادی دنیوی دل کنده و اسلحه  به دست گرفته و عازم جبهه حق علیه باطل شدند و همه معادلات کفار را بر هم زدند.

وی ادامه داد: ما ملت بیدار ایران باید با بصیرتی عمارگونه از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی آگاه باشیم و بدانیم دشمنان سود جو که جزء پول و قدرت نمی شناسند، انقلاب اسلامی ما را سدی محکم برای رسیدن به منافع شخصی، زورگویی و حکم فرمایی بر کشورهای مظلوم می دانند، هرگز دست از توطئه علیه ایران اسلامی بر نمی دارند و درصدد فرصتی برای براندازی انقلاب ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز ما دشمن دیروز نیستند که بخواهند برای ساقط کردن کشور دست به جنگ نظامی بزنند چون به خوبی فهمیده اند که ملت ما درس گرفته از مکتب سرخ عاشورا هستند و هرگز در برابر زورگویی های طاغوت، سر  تسلیم فرود نمی آورند.

وی تأکید کرد: ما باید امروز هوشیارتر از دیروز باشیم و بدانیم دشمنان ما با تغییر جنگ نظلامی به جنگ فرهنگی و اقتصادی، می خواهد به  همان خواسته های شیطانی دوران دفاع مقدس برسد.

ملکی اضافه کرد: ما اگر بخواهیم در مقابل خون شهدای این محفل که یک زمانی با به دست گرفتن سلاح از این انقلاب دفاع کردند، حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید با به دست گرفتن  بیل و کلنگ و سایر ابزار کشت و کار و اتکا به تولید داخلی، به مصاف دشمنان برویم و این را هرگز فراموش نکنیم که دشمنان ما همان دشمنان دیروز و جنگ همان جنگ دیروز است فقط نوع آن تغییر کرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار ششتمد خراسان رضوی در نشست شورای آموزش و پرورش ششتمد، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، اظهار کرد: همه ما مسوولان وظیفه داریم آموزش و پرورش را در مسیر تعلیم و تربیت کمک کنیم.

حسین ایثارگر افزود: معلمان با مجاهدت خود و خدمت در مناطق محروم، در شکل گیری هویت ایرانی - اسلامی دانش آموزان، به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه شهید مطهری الگویی برجسته برای جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار کشور است، گفت: معلمان در کنار اهتمام به علم آموزی، مهارت پروری و مسائل اعتقادی، باید به شبهات ذهن نسل نوجوان در مواجهه با جنگ رسانه ای و روانی دشمن نیز پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم جایگاه و منزلت معلمان همزمان با این ایام اقدامی در راستای قدرشناسی از تلاش های این بزرگواران است.

خداداد فروزنده افزود: گفتمان تکریم معلمان باید در جامعه نهادینه شود، چرا که معلمان با گذشت و فداکاری خود، زمینه ساز آینده درخشان فرزندان ایران اسلامی هستند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد برپا می شود که غباروبی گلزار مطهر شهدا، قدردانی و تجلیل از معلمان برتر از جمله این برنامه ها است.

شهرستان ششتمد چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

دیگر خبرها

  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است