Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل راه آهن از راه‌اندازی قطارهای ویژه اربعین و افزایش چشمگیر خدمات ریلی در این ایام خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز سعید رسولی ظهر امروز در بازدید از راه آهن غرب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدید امروز از این خط راه آهن بنا به درخواست استاندار پرتلاش کرمانشاه صورت گرفت تا آخرین اقدامات لازم در خصوص این مسیر برای تسهیل در تردد زواراربعین صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا راه آهن ملایر به کرمانشاه تا مرز خسروی ادامه پیدا خواهد کرد و این مسیر به یکی از کریدورهای بین المللی تبدیل می شود، هرچند در حال حاضر هم کارکرد بین المللی و ترانزیتی دارد.

مدیرعامل راه آهن بیان داشت: اربعین حسینی یک اجتماع بسیار بزرگ جهانی است و ما افتخار داریم سال گذشته هم در خدمت زوار بودیم و با انتقال آنها به کرمانشاه در اجر این مراسم معنوی سهیم بودیم.

این مسئول در مورد برنامه های شرکت راه آهن برای ایام اربعین هم تصریح کرد: برنامه ها هنوز نهایی نشده است و در صورت تایید نهایی به استحضار مردم می رسانیم، اما امسال خدمات راه آهن رشد چشمگیری هم از لحاظ کمی و هم از حیث کیفی دارد.

راه اندازی قطارهای ویژه اربعین در مسیر مشهد به کرمانشاه

رسولی همچنین از راه اندازی قطارهای ویژه اربعین در مسیر مشهد به کرمانشاه خبر داد و گفت: همچنین در ایستگاه راه آهن کرمانشاه هم یک موکب برای خدمت رسانی به زوار مستقر خواهیم کرد.

وی افزود: امروز هم در بازدید که از مسیر داشتیم مواردی را بررسی کردیم که بخشی از آنها تا قبلاز اربعین رفع خواهیم کرد.

مدیرعامل راه آهن بیان داشت: کمیسیون تعیین سرعت هم به مسیر اعزام می شود تا دستور افزایش سرعت در برخی قسمتهایی که ارتقای زیرساخت داشته اند را صادر کند.

رسولی ادامه داد: تلاش ما بر این است که با کاملتر کردن این خط زمان مسیر کرمانشاه به ملایر که بالا است به نصف و کمتر برسد.

مدیریت راه آهن کرمانشاه به زودی معرفی می شود

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت اداره کل راه آهن کرمانشاه گفت: راه آهن اساسا تابع تقسیمات کشوری نیست و بسته به نوع ماموریت و پیچیدگی تقسیم بندی مناطق انجام می شود.

مدیرعامل راه آهن ادامه داد: کرمانشاه به دلیل موقعیت ویژه، چشمه های بار فراوان و مرزی بودن امکان توسعه در حوزه ریلی را دارد و حتما باید حیطه مسئولیت راه آهن آن افزایش یابد و به زودی مدیریت این مجموعه را معرفی می کنیم و تمام اختیارات لازم برای اداره ی آن تفویض خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد:البته در راه آهن به لحاظ مسائل فنی و تخصصی همکاری بین ادارات همجوار وجود دارد و باید ادامه داشته باشد اما اختیارات راه آهن کرمانشاه را افزایش می دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی گفت: در دوره اخیر این جشنواره سطح برگزاری و کیفیت اجرا‌ها به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته است که این پیشرفت، نتیجه تلاش‌های مستمر و جذب مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی ذبیحی، دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.


وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.


دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجرا‌ها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.
در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین