Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@02:21:08 GMT

راز مغناطیس اسلام چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۷۸۲

برنامه «مغناطیس» که امروز ساعت 05 : 18، پخش می‌شود، ماجرای مسلمان شدن مدیر فعال‎ترین مرکز دینی آمریکای لاتین اسکار سالوادور رودریگر را روایت می‌کند.

اسکارسالوادور رودریگر، تازه مسلمان‌شده و مبلّغ دین اسلام در کشور السالوادور است که در سال 1971 میلادی در خانواده‌ای مسیحی متولد شد. او در سال 2000 شیعه شد و نام «مصطفی آل‌ سالوادوری» را برای خود برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون مدیر مرکز اسلامی فاطمه الزهراء (س) در کشور السالوادور و طلبه حوزه علمیه قم است. او با حضور در برنامه مغناطیس از علت مسلملن شدنش سخن می‌گوید. برنامه «مغناطیس» کاری از گروه تامین برنامه شبکه یک سیماست که با اجرای سید کاظم احمدزاده از این شبکه پخش می‌شود

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F8g برچسب ها: راز ، مغناطیس ، اسلام

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: راز مغناطیس اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

به گزارش ورزش سه، او که گفته می شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است.

پیش از مورایس، چهره های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و.... مسلمان شده بودند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899967

دیگر خبرها

  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • ژوزه مورایس مسلمان شد
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد