Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا نمی‌تواند این تیم را در بازی‌اش در هفته آینده لالیگا همراهی کند. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، انتظار هواداران بارسلونا برای دیدن اولین بازی لیونل مسی در این فصل لالیگا طولانی‌تر از چیزی خواهد بود که تصور می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها شنبه هفته آینده نمی‌تواند بارسلونا را در مصاف با والنسیا در هفته چهارم لالیگا همراهی کند، چرا که مصدومیت عضلانی او هنوز به طور کامل برطرف نشده و نتوانسته به تمرینات گروهی کامل تیمش برگردد.

مسی در اولین روز اردوی پیش فصل بارسلونا در روز پنجم آگوست دچار این مصدومیت شد و با اینکه در ابتدا اعلام شد مصدومیت او تنها یک کشیدگی جزئی است، او هنوز نتوانسته بدون هیچ درد و مشکلی تمرین کند. این در حالیست که او برخلاف اکثر هم‌تیمی‌هایش که در یک هفته اخیر در اردوی تیم‌های ملی‌پوشان تمرین کرده‌اند، در این مدت مشغول استراحت و ریکاوری بوده‌ است.

غیبت مسی در مصاف با والنسیا در حالی است که بارسلونا هفته آینده در آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به خانه بوروسیا دورتموند برود و امکان دارد که او این بازی را هم از دست بدهد که در این صورت بازگشت او به ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها به هفته پنجم لالیگا موکول می‌شود.  

مصدومیت سمدو جدی نیست/ بازگشت مدافع بارسلونا به تمرینات تیم ملی پرتغال

دیگر غایب احتمالی مصاف بارسلونا با والنسیا، لوئیس سوارس است که در بازی نخست تیمش در این فصل مصدوم شد و در آستانه رسیدن به آمادگی کامل است، البته در مورد او هم مدیران باشگاه بارسلونا ممکن است احتیاج به خرج دهند. باشگاه بارسلونا هنوز غیبت سوارس مقابل والنسیا را تأیید نکرده است.

بارسلونا شنبه هفته آینده از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ میزبان والنسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است