Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ وحید کریم زاده، در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بوکس استان کرمان که با حضور رئیس فدراسیون در محل باغ بهرامی کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام به همه ی عزداران حسینی گفت: از مهمترین مواردی که در اولویت برنامه کاری خود قرار داده‌ایم، توسعه ورزش همگانی، روستایی و کمک به ورزش قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث ورزش روستایی یکی از مهمترین کارهایی که تاکنون انجام شده و همچنان پیگیر انجام آن در سراسر استان هستیم، راه اندازی و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در سراسر استان کرمان است که تاکنون ۱۲۸ خانه ورزش روستایی در سراسر این استان راه اندازی شده و ۴۱ خانه ورزش روستایی نیز در لیست افتتاح هستند.

کریم زاده تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط با برگزاری "جشنواره تابستانه با ورزش" با شعار "خانواده فعال، تابستانی جذاب" در قالب برنامه هایی چون بازی های بومی و محلی، ایستگاه سلامت، نقاشی کودکان، مشاوره ورزشی و ... در سراسر این استان از دیگر برنامه های ما در جهت توسعه ورزش های همگانی بوده که هم اکنون این برنامه در ۲۳ شهرستان استان در حال برگزاریست.

وی بیان داشت: در کنار ورزش همگانی و ورزش روستایی، ورزش قهرمانی همراه با فرهنگی ایرانی و اسلامی هم از دیگر اولویت های برنامه های ماست و به این اعتقاد داریم ورزش قهرمانی که بدون فرهنگ باشد عین بی هویتیست.

کریم‌زاده از زحمات چهار ساله حسن‌نژاد رئیس هیئت بوکس استان کرمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد: در چهار سال پیش رو شاهد پیشرفت بیش از پیش رشته بوکس در عرصه ملی و بین المللی باشیم.

در پایان این مجمع انتخاباتی، غلامرضا محمد حسن نژاد از ۱۹ رای ماخوذه، هر ۱۹ رأی را برای ریاست هیئت بوکس استان کرمان به دست آورد و بدین ترتیب برای سال چهار سال دوم به عنوان رییس این هیئت انتخاب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان خانواده کودکان نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا