Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@06:09:36 GMT

اجرای طرح «شمیم حسینی» در یزد/ حمایت از ۱۵۰ هیئت مذهبی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۰۲۹

اجرای طرح «شمیم حسینی» در یزد/ حمایت از ۱۵۰ هیئت مذهبی

حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح «شمیم حسینی» در این استان اظهار کرد: در تفاهم نامه‌ای که بین این اداره کل و تبلیغات اسلامی استان به امضاء رسید در راستای این طرح، به هیئت‌های مذهبی و مساجد برای تامین اقلام مصرفی و مورد نیاز حمایت و پشتیبانی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این طرح از محل اجرای نیات موقوفات استان به هیئت‌های مذهبی و مساجد مساعدت می‌شود افزود: در این زمینه نمایشگاه شمیم حسینی برپا شده و خدمات و اقلام مورد نیاز مساجد و هیئت‌های مذهبی را عرضه می‌کند.

زارع‌زاده آمادگی لازم برای اهدای اقلام مصرفی هیئت‌ها را در قالب حواله‌های تعریف شده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اعلام کرد و گفت: این اقلام شامل برنج، روغن، شکر و ... به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال برای ۱۵۰ هیئت در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد بیان کرد: درتلاش هستیم با استفاده از ظرفیت اداره کل اوقاف وامور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی یک ساماندهی و کار نظام‌مند جهت کمک به هیئت‌های مذهبی و مساجد انجام دهیم.

یادآور می‌شود، نمایشگاه شمیم حسینی در امامزاده سیدنصرالله واقع در بلوار دهه فجر به مدت ۱۰ روز در حال برگزاریست و هیئت‌های مذهبی استان می‌توانند با مراجعه به سایت طوبی مشخصات خود را وارد و ثبت نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد شمیم حسینی اوقاف و امورخیریه یزد اداره کل تبلیغات اسلامی یزد هیئت های مذهبی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جمعی از مادران، همسران و دختران شاهد و ایثارگر برای حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس و مطالبه‌گری از مسئولان برای صیانت از عفاف و حجاب در جامعه تجمع کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند