Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از تشکل‌های دامداران با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور، با اشاره به عدم تمکین وزارت صنعت به دستور او درباره تجدید نظر درباره قیمت سبوس، خواهان صدور  اوامر مقتضی و لازم الاجرا در این ارتباط شدند. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم جمعی از تشکل های دامپروری کشور با ارسال نامهای سرگشاده به رئیس جمهور به مشکلات قیمت سبوس در هفته های اخیر اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: علیرغم دستور و تاکید حضرت عالی در خصوص بازنگری در ابلاغ و کاهش نرخ سبوس گندم به وزیر صنعت، معدن و تجارت، متاسفانه این وزارتخانه طی نامهای کماکان به اجرای قیمت هر کیلوگرم 1250 تومان اصرار دارد.

این امر موجوب التهاب در بازار وموجبات بلاتکلیفی مصرف کنندگان و کمبود این نهاد ه و اختلال در تولید خوراک دام مورد نیاز واحد های دامداری در سطح کشور را فراهم نموده است.

در شرایط فعلی به دلیل حمایت جانبدارانه وزارت صمت ،کارخانه های آرد از تحویل سبوس در سامانه وزارت جهاد کشاورزی امتناع و به بهانه انباشتگی در بازار آزاد به فروش میرسانند.

اینک از آنجائیکه با تعلیق قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی، برخی از تصمیمات کلان در این حوزه در قالب یک وزارتخانه غیر تخصصی میتواند آسیبهای جدی به بار آورد که نمونه بارز آن اختلاف وزارت جهاد کشاورزی با وزارت صنعت، معدن و تجارت در بحث اخیر است. لذا صدور  اوامر مقتضی و لازم الاجرا مورد استدعا است.

دستور رئیس جمهور برای کاهش قیمت سبوس/ ابلاغ قیمت جدید بزودی توسط ستاد تنظیم بازارکارخانه های آرد سبوس دولتی را 2 برابر قیمت می‌فروشندتوضیحات حجتی درباره قیمت سبوسماجرای سبوس ادامه‌دار شد/کارخانه‎ها آرد را با سبوس مخلوط و گران‌تر می‌فروشندماجرای سبوس ادامه‌دار شد/کارخانه‎ها آرد را با سبوس مخلوط و گران‌تر می‌فروشندیک کابینه درگیر «سبوس»!پای جهانگیری هم به ماجرای «سبوس» باز شد/ حسن روحانی : "اعلام دو نرخ برای سبوس خطرناک است"حجتی: رئیس جمهور مخالف افزایش قیمت سبوس استیک بام و دو هوای جهاد کشاورزی در ماجرای سبوس/ کلید ارزانی در جیب وزارت جهادواکنش رئیس جمهور به قیمت سبوس/ روحانی خطاب به وزیر صنعت: چرا بی‌دقتی می‌شود؟+سندسبوس گران شد؛ دام ها نانخور شدندنامه‌ سرگشاده دامداران به وزیر صنعت؛قیمت مصوب سبوس 4 ماهه 150 درصد گران شد+سندابلاغ نرخ جدید سبوس توسط وزارت صنعت/ وزیر جهاد کشاورزی معترض شد + اسنادنامه حجتی به رئیس جمهور در اعتراض به افزایش قیمت سبوس توسط وزارت صمتسبوس 50 درصد گران شد

انتهای پیام/ 

R1342/P/S7,78,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت و معدن وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت و معدن وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت و معدن وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رمضانی رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی تاکنون ۹۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار اولیه، آب تخت اولیه هم در سطح ۷۰ هزار هکتار و ۱۰۹ هزار هکتار خزانه‌گیری انجام شد. 

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کشت برنج در حدود ۱۰۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان، افزود: کشت برنج در ۷۴ هزار هکتار شالیزار استان به صورت مکانیزه و نزدیک به ۳۲ هزار هکتار به روش سنتی انجام شد.

رمضانی تصریح کرد: تاکنون ارقام محلی برنج در ۹۵ هزار هکتار و ارقام پرمحصول در ۱۲هزار هکتار شالیزار استان کشت شد.




دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی