Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@12:54:10 GMT

برخورد با افزایش کرایه‌ها در ایام اربعین

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۰۵۶

برخورد با افزایش کرایه‌ها در ایام اربعین

به گزارش جهان نيوز، آقای محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: نه شرکت راه آهن، نه خطوط هواپیمایی و نه حمل و نقل جاده‌ای حق افزایش قیمت کرایه‌ها را در ایام اربعین ندارند و هرگونه افزایش قیمت در آن ایام تخلف است و اگر دستگاهی اقدام به سودجویی کند، برخورد قانونی با وی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در خصوص تدارکات ویژه وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین گفت: گرچه بهسازی و ایمن سازی راه‌ها جریانی همیشه فعال و مداوم است، اما در ایام اربعین همه راه‌های منتهی به مرز‌های غربی کشور بطور ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد و امیدواریم در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها در این ایام و پیش از شدت یافتن جریان سفر‌های اربعین، بهسازی و ایمن سازی انجام شود.

وزیر راه همچنین در خصوص افزایش نرخ عوارض آزاد راه‌ها گفت: طبق قانون، وزارت راه بر اساس قرارداد‌های سالانه‌ای که با سرمایه گذاران وجود دارد، سالانه نرخ‌های جدید را با رعایت حقوق مردم و تکالیف سرمایه گذاران در بهسازی و نگهداری مناسب این آزادراه‌ها تعیین می‌کند که امیدواریم نرخ‌های مصوب جدید به ارتقای ایمنی و کیفیت خدمات آزادراهی در کشور منتهی شود.

وی افزود: سرمایه گذاران بر اساس قراردادشان با وزارت راه، ملزم به نگهداری با بهترین کیفیت ممکن آزادراه‌ها هستند و در چند سال گذشته در این امر، مقداری کاهلی شده بود که از آن‌ها خواسته شد تکالیف خود را در این خصوص انجام دهند.


منبع:خبرگزاری صدا و سیما کپی متن خبر برچسب ها: اربعین حمل و نقل نرخ کرایه وزیر راه و شهرسازی کربلا افزایش کرایه

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: اربعین حمل و نقل نرخ کرایه وزیر راه و شهرسازی کربلا افزایش کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جعفرتشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مصوبات شورا برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و موارد مشابه، نباید بیشتر از نرخ تورم اعلامی دولت باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت