Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان آذربایجان آماده هستند تا جایگزین استقلال در آسیا شوند.

طرفداری- باشگاه تراکتور اعلام کرد در صورت حذف احتمالی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، آمادگی حضور در این مسابقات را دارد.

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال هنوز تکلیف بدهی‌های خود را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای مشخص نکرده است و این احتمال وجود دارد این باشگاه به دلیل بدهی‌هایی که دارد از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو در صورت حذف نام استقلال، به احتمال فراوان تیم تراکتور، به عنوان تیم پنجم فصل هجدهم لیگ برتر جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد. مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور پدرباره اینکه آیا باشگاه تراکتور مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کرده است یا خیر، اظهار داشت:

ما اطلاعی از وضعیت استقلال نداریم، اما اگر قرار باشد تغییری در تیم‌های نماینده ایران انجام شود، این احتمال وجود دارد که تراکتور جایگزین شود.

وی در ادامه افزود:

ما بدهی خاصی نداریم و اکثر پرونده‌های ما برای مدیریت سابق بوده است که آنها را هم یا تسویه کرده‌ایم و یا با بازیکنانی مانند نانگ و کاردوسو مصالحه انجام داده‌ایم. به غیر از این، با بازیکنان دیگرمان تسویه حساب شده‌ است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در پایان یادآور شد:

در هر صورت ما امیدواریم در لیگ جدید با توانمندی تیم‌مان بتوانیم جواز لیگ قهرمانان را کسب کنیم، اما برای این فصل باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)