Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداکرم ایزدپناه در مورد انتقادات عبدالله ویسی به امکانات این باشگاه و حل شدن مشکلات مالی چند بازیکن صحبت هایی را عنوان کرد.

طرفداری- خداکرم ایزدپناه در مورد انتقادات عبدالله ویسی به امکانات این باشگاه و حل شدن مشکلات مالی چند بازیکن صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش فارس، وی اظهار داشت:

آقای ویسی از روی عصبانیت حرف زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی نیست که در بوشهر ما به مشکلش رسیدگی نکرده باشیم. دو بازیکن گرجستانی ما در هتل و اتاق های مبله حضور دارند و سه بازیکن دیگر غیر بومی ما هم در دو واحد با رهن 70 میلیون تومانی حضور دارند. صحبت آقای ویسی برای سه بازیکنی هست که بومی هستند و در قراردادی که با آنها بسته شده اصلا بحث اسکان از سوی باشگاه وجود ندارد. 

وی افزود:

آقای ویسی اعلام کرده یکی از بازیکنان 6 ماه است که جا ومکان ندارد اصلا ما 6 ماه هست که تمرین می کنیم؟ تمرینات تیم از برج 4 شروع شده است. پول بازیکنان هم قرار بوده تا 40درصد پرداخت شود اما 30درصد پرداخت کرده ایم حتی مطالبات خود آقای ویسی هم تا 30درصد پرداخت شده و به زودی 10 درصد دیگر هم به بازیکنان و تیم داده می شود. ما مشکلات مالی داریم اما در تلاش هستیم که آنها را برطرف کنیم.

ایزدپناه در مورد پرداخت نشدن پول بلیت بازیکنان گرجستانی به مبلغ 800 هزار تومان و گلایه ویسی از این قضیه گفت:

ما چطور می توانیم پیش پرداخت 400 میلیونی این بازیکنان را بدهیم اما نداریم 800 هزار تومان پول بلیت بدهیم؟ این بازیکنان توسط خود ویسی به بوشهر آمدند و خودش هم پول بلیت آنها را داد. باشگاه هم مشکلی برای پرداخت این پول ندارد اما ویسی باید درخواست به باشگاه کند تا در اتوماسیون اداری باشگاه این درخواست ثبت شود تا بتوانیم این پول را که از جیبش داده پرداخت کنیم. از خود این دو بازیکن هم می توانید بپرسید که مشکل مالی ندارند و ما پیش پرداخت آنها را داده ایم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد