Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه نخستین بازی اش در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را مقابل هنگ کنگ انجام داد و در نهایت با گل‌های سردار آزمون و کریم انصاری فرد دو  بر صفر تیم میکسو پاتلاینن را شکست داد.

با این برد مارک ویلموتس بلژیکی در نخستین بازی رسمی اش با تیم ملی ایران به اولین برد خود دست یافت تا آمار خود در این تیم را به 3 بازی،2 برد و 1 مساوی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در صورت احتساب بازی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید آمار سرمربی بلژیکی به 4 بازی، 2 برد و 2 مساوی افزایش خواهد یافت.

2 مهاجم لژیونر تیم ملی که عضو تیم‌های زنیت سن پترزبورگ روسیه و السیلیه قطر هستند دروازه یاپ هانگ فای را برابر هنگ کنگ باز کردند.

آزمون با این گل به رکورد 29 گل در 46 بازی ملی رسید و انصاری فرد هم بیستمین گلش در هفتاد و نهمین بازی ملی خود را به ثبت رساند.

سردار همچنان در رده پنجم برترین گلزن‌های تاریخ فوتبال ایران قرار دارد اما کریم انصاری فرد که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه کاری خود دارد، با گلزنی برابر هنگ کنگ از 2 مهاجم فقید فوتبال ایران یعنی همایون بهزادی و غلامحسین مظلومی سبقت گرفت و به تنهایی در رده ششم این فهرست ایستاد.

برترین گلزنان ایران به شرح زیر است:

علی دایی (109گل)، کریم باقری (50 گل)، جواد نکونام (39 گل) و علی کریمی (38 گل) چهار بازیکنی هستند که پیش از آزمون در صدر جدول برترین گلزنان تیم ملی قرار گرفته اند و بعد از سردار همانگونه که گفته شد، انصاری فرد توانست از 2 بازیکن پیشین سبقت بگیرد و به جایگاه ششم برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی فوتبال ایران جدول فوتبال ایران ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!

یکی از زنان پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی بیننده بازی تیم محبوبش برابر سپاهان بود.

طرفداری | بازی سپاهان و پرسپولیس یک تماشاگر ویژه داشت.

پرسپولیس و سپاهان در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این دیدار یک تماشاگر ویژه داشت.

زن پرسپولیسی که به بیماری سرطان مبتلا است برای تماشای این دیدار در استادیوم حضور داشت.

وی در مصاحبه‌ای گفت:

به دخترم قول داده بودم قبل از جلسه پنجم شیمی درمانی ام او را به استادیوم بیاورم. فردا شیمی درمانی دارم و حالا به استادیوم آمده ایم. کاش می توانستیم زمان بازی های آقای دایی، باقری و کاظمیان به استادیوم می آمدیم و تیم محبوب مان را تشویق می کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!