Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در ارسال 4 کامیون حاوی وسایل بهداشتی و خوراکی برای سیل‌زدگان خوزستانی مشارکت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، با حضور داوود نوری معاون رفاه و مشارکت‌های اجتماعی این سازمان، عطاالله حسینی شهردار ناحیه 6 ، خانم پاوند مدیر محله باغ آذری ، آقای توانایی مدیر اجتماعی ناحیه 6 ، آقای الله کرم مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه 16 ، مرتضی رضایی رئیس جمعیت هلال احمر شهر تهران و محمود فداکار معاون اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران و با همکاری سرای محلات، سازمان‌های مردم نهاد و شهروندان ، 4 کامیون حاوی وسایل بهداشتی و خوراکی برای سیل‌زدگان خوزستانی، در روز چهارشنبه مورخ 13 شهریور ماه سال جاری از منطقه 16 ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوود نوری گفت : از آنجایی که سیل یکی از بحران‌های طبیعی است که پس از وقوع منجر به شیوع برخی بیماری‌هایی می شود که عامل آن میکروب‌های موجود درسیلاب است،  لذا لازم است قبل از افزایش بیماری‌های مزمن، دست یاری به سوی هموطنانمان دراز کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت سازمان های مردم نهاد در جمع‌آوری، دسته بندی و بسته بندی اقلام بسیار حائز اهمیت بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمک داوطلبانه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: صبح امروز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسئول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا