Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:57:11 GMT

استان اصفهان رتبه دوم کشور در تولید مرغ دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۴۹۰

استان اصفهان رتبه دوم کشور در تولید مرغ دارد

مهرداد مرادمند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه گرمای تابستان نقش مهمی در تولید مرغ داشته اظهار داشت: در ابتدای تابستان قیمت مصوب نرخ گذاری مرغ توسط ستاد تنظیم بازار کشور اعلام شد و در تیرماه به استان‌ها ابلاغ شد؛ به دلیل گرمای کم سابقه به مدت کوتاهی، جوجه ریزی در استان اصفهان کاهش داشت و میزان تولید با عرضه متناسب نبود و باعث افزایش قیمت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی با حمایت دستگاه اجرایی استان اصفهان برای صاحبان مرغداری‌ها که به قیمت ۸۵ هزار و پانصد ریال مرغ زنده معترض بودند و برای چند روزی مرغ داری‌ها را تعطیل کردند تمهیداتی اندیشید و این مسئله مدیریت شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اعلام آنکه استان اصفهان رتبه دوم کشوری در تولید مرغ دارد، تصریح کرد: استان اصفهان به عنوان قطب مهم تولید مرغ‌های گوشتی در کشور شناخته شده است و امسال با ۴۰ درصد مازاد تولید مرغ و ۲۰ درصد افزایش جوجه ریزی در استان اصفهان مواجه بودیم.

وی افزود: نکته مهم اینکه توزیع کنندگان مرغ با سود مشخص هشت درصدی قیمت کشتارگاه‌ها، این کالا را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

کد خبر 4714420

منبع: مهر

کلیدواژه: مرغ تخم مرغ وزارت جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی اصفهان ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • بازار لاستیک ترمز برید