Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:44:05 GMT

اعزام تیم آلیش بانوان ایران به مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۵۶۰

اعزام تیم آلیش بانوان ایران به مسابقات جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه درخشانی با بیان این مطلب افزود: با موافقت فدراسیون و پس از بررسی شرایط، تیم ملی آلیش بانوان در مسابقات جهانی این رشته شرکت خواهد کرد.

وی افزود: طی روزهای اخیر جلسات متعددی با دست اندرکاران کشتی بانوان تشکیل شد تا بتوانیم با یک برنامه ریزی درست و هدفمند در مسیر توسعه و ارتقای حوزه بانوان گام های مثبتی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشانی خاطر نشان کرد : طبق تقویم مصوب اتحاد جهانی کشتی، مسابقات جهانی آلیش و قزاق کوراش روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. در همین رابطه تصمیم گرفتیم تا تیم ملی آلیش بانوان در این مسابقات حضور یابد. هر چند که احتمالا تغییراتی در زمان و مکان این مسابقات وجود خواهد داشت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی تصریح کرد : مذاکراتی به صورت تلفنی با مسئولان اتحاد جهانی در حوزه کشتی های سنتی داشته ایم و مقرر شد تا در خلال مسابقات جهانی قزاقستان درباره میزبان و زمان قطعی برگزاری مسابقات جهانی آلیش تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: برای پیگیری امور مربوطه و رایزنی با نمایندگان سایر کشورها در حوزه بانوان، در رقابت های جهانی قزاقستان حضور می یابم و در بخش روابط بین الملل نیز در خصوص تشکیل جلسات مشترک با روسای اتحادیه جهانی، کنفدراسیون کشتی آسیا و روسای فدراسیون های کشتی کشورهای صاحب نام، رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان را همراهی خواهم کرد.

کد خبر 4716101

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آلیش کشتی بانوان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی آزاد جام جهانی بسکتبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران مسابقات قهرمانی جهان والیبال فوتسال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان