Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:34:49 GMT

واکنش شوماخر برای بازگشت به زندگی معمولی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۵۶۳

واکنش شوماخر برای بازگشت به زندگی معمولی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مایکل شوماخر ستاره سابق تیم فراری در رقابت های فرمول یک که در جریان اسکی در کوه های آلپ دچار ضربه از ناحیه سر شده و هوشیاری خود را از دست داده بود به تازگی نسبت به درمان با سلول های بنیادی واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید:قهرمان افسانه‌ای فرمول یک در بیمارستان بستری شد 

این راننده فرمول یک درسال ۲۰۱۳ به دلیل برخورد از ناحیه سر هوشیاری خود را از دست داده بود، اما به تازگی پزشکان شخصی این راننده توانسته اند از طریق سلول‌های بنیادی روشی برای افزایش سطح هوشیاری این بازیکن ایجاد کنند و روز به روز این ستاره فرمول یک را به بازگشت به زندگی معمولی نزدیک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:برنامه‌های فراری و مرسدس بنز به مناسبت ۵۰ سالگی مایکل شوماخر

انتهای پیام/

آخرین وضعیت شوماخر پس از ضربه مغزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد

امام جمعه قشم با اشاره به در پیش بودن دهم اردیبهشت؛ روز ملی خلیج فارس گفت: دشمن همواره در تلاش برای فتنه‌سازی بر سر نام خلیج فارس است، اما با هوشیاری مردم و مسئولان همواره شکست خورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم با تاکید بر هوشیاری در برابر فتنه‌های دشمنان، گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسوولان تا به امروز توطئه شوم دشمنان در تغییر نام خلیج فارس ناکام بوده و همواره با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های ایران اسلامی در دفاع از حقوق کشورهای منطقه خلیج فارس و ایجاد صلح در منطقه، تصریح کرد: خلیج فارس از آغاز پیدایش این آبراه در جغرافیای جهان همراه بر این نام بوده و کتاب و نقشه‌های زیادی در تاریخ بر این معنا تاکید دارند.

وضعیت جاده‌های شهرستان ناایمن است

امام جمعه قشم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به روز ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای (هفتم اردیبهشت)، ضمن انتقاد از وضعیت ناایمن جاده‌های این شهرستان، بر تلاش هر چه بیشتر مسوولان مربوطه در جهت اصلاح و بهسازی مسیرهای ناایمن و ایجاد مسیرهای امن تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حاجبی ضمن تبریک روز شوراها به فعالان این عرصه (نهم اردیبهشت) و با اشاره به نقش مهم این نهاد مردمی در حل مشکلات جامعه، تصریح کرد: این نهاد در قانون اساسی کشورمان بسیار مورد تاکید قرار گرفته و اعضای شوراها باید منعکس کننده و پیگیر نیازها و درخواست‌های مردمی باشند.

وی تاکید کرد: شکل گیری نهاد شوراهای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران با فرمان امام خمینی(ره) نشان دهنده اهمیت مردم سالاری دینی در جامعه و تحقق بخشیدن به فرآیند واگذاری امور به مردم است.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر