Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید فضل اله قریشی با اشاره به هم مرزی استان با سه کشور خارجی و معضل قاچاق به خصوص در بخش دام اظهار کرد: در قالب این طرح دام‌های سنگین و سبک استان با دریافت پلاک ۱۵ رقمی در یک سامانه جامع، هویت دار می‌شوند.
قریشی افزود: اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است و مهلت پلاک کوبی برای دام‌های سنگین ۶ ماه و برای دام‌های سبک ۱۲ ماه از زمان ابلاغ مصوبه مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن درخواست از دامداران استان برای همکاری و مشارکت بیشتر در اجرای این طرح، اضافه کرد: در قالب این طرح تمامی دام‌های سبک و سنگین و نیز دام‌های عشایر که کوچ رو هستند پلاک زنی می‌شوند تا علاوه بر کنترل قاچاق دام به آمار و اطلاعات کاملی، در خصوص تولیدات محصولات دامی استان دست خواهیم یافت.
قریشی خاطر نشان کرد: در پایان این طرح هر دامی که پلاک ۱۵ رقمی نداشته و در سامانه ثبت نشده باشد به عنوان دام قاچاق ضبط می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: به منظور ترویج استفاده از گاو‌های دومنظوره سیمنتال در بین دامداران استان، در طی روز‌های گذشته تعداد ۵۵۷ راس تلیسه آبستن سیمنتال به استان از کشور اتریش وارد شد که از دیروز تحویل این دام‌ها به دامداران آغاز شده است.
وی بیان کرد: برای خرید این دام‌ها کلا مبلغ ۱۲ میلیارد تومان از محل تسهیلات روستایی و عشایری و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان هزینه شده است.
قریشی با بیان اینکه در حال حاضر ماهانه در حدود ۴ هزار تن سبوس بین دامداران و مرغداران استان توزیع می‌شود، گفت: در خصوص تامین و توزیع سبوس و سایر نهاده‌های تولید در استان کمبودی وجود ندارد و به میزان کافی نهاده دام و طیور در انبار‌های شرکت پشتیبانی امور دام استان موجود است.     در حال تکمیل/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی