Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@08:08:10 GMT

صدور مجوز ولخرجی برای بارسلونا از سوی لالیگا

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۶۴۸

صدور مجوز ولخرجی برای بارسلونا از سوی لالیگا

براساس اطلاعات منتشر شده، بارسلونا می‌تواند در فصل جاری تا سقف ۶۷۱ میلیون یورو به ستاره‌های خود دستمزد پرداخت کند؛ مبلغی که در مقایسه با فصل گذشته، ۳۸ میلیون یورو افزایش داشته است.

سقف پرداخت دستمزد برای رئال ۶۴۱ میلیون یورو بوده و اتلتیکو مادرید با افزایش ۶۲ درصدی سقف پرداختی‌های خود نسبت به فصل ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ مجاز است تا ۳۸۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورو حقوق به بازیکنانش پرداخت کند؛ رقمی که اگرچه آنان را در رتبه سوم این رنکینگ قرار داده اما اختلاف فاحش آنها با بارسا و رئال همچنان قابل رویت است.

این در حالی است که تیم رئال مایورکا که به‌تازگی به لالیگا صعود کرده با سقف پرداختی ۲۹.۹ میلیون یورو در رده آخر فهرست مذکور جای دارد.

سقف دستمزدهای پرداختی برای ۲۰ تیم حاضر در لالیگا در مجموع ۲.۹۴ میلیارد یورو بوده که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

لالیگا در سال ۲۰۱۳ اقداماتی را اتخاذ کرد تا باشگاه‌ها را مجبور کند تا امور مالی خود را به درستی مدیریت کرده و با تعیین سقف دستمزد برای هزینه‌های مربوط به حقوق بازیکنان، برای آنها محدودیت ایجاد کرد؛ محدودیتی که تمام بازیکنان تیم اول، مربیان، بازیکنان ذخیره، تیم جوانان و باشگاه‌ها و آکادمی‌های تحت نظر باشگاه‌ها را در برگرفته و برای آنان نیز اعمال می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید بارسلونا سقف دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی

مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: از ۴۱ هزار مجوز معتبر کاغذی موجود در هرمزگان، هفت هزار مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی گفت: براساس قانون صاحبان همه مجوز‌های کاغذی باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جزیره هرمز تمام کسب و کار‌ها مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند و نخستین شهر بدون مجوز کاغذی در کشور نام گرفته است.

مهدی دسینه افزود: متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️بوسیله گوشی همراه خود و ورود کد شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه