Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه سریال شاه اسماعیل صفوی ساخته می‌شود، گفت: تولید این سریال بدون شک نقش مهمی در تبیین زندگی شاه اسماعیل صفوی و نقش وی در احیای اسلام در کشورمان خواهد داشت. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی دارابی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مدیران صدا و سیمای مرکز استان اردبیل اظهار داشت: تولید برنامه‌های مشترک با کشورهای همسایه در حوزه صدا ضرورت دارد و در این زمینه اهمیت به برنامه محوری و برندسازی، معرفی مشاهیر و مفاخر استان باید مورد توجه واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای دستیابی به اهداف مورد نظر اولویت اساسی است بیان کرد: مقدمات لازم برای برگزاری قابل قبول و مناسب جشنواره و در شان رسانه ملی حائز اهمیت بوده و باید در این زمینه همگان نهایت سعی و تلاش را داشته باشند.

ویژه برنامه‌های محرم صدا و سیمای خراسان شمالی اعلام شدپخش برنامه‌های عزاداری ماه محرم از صدا و سیمای اردبیل اعلام شدبرنامه‌های ایام محرم صدا و سیما اعلام شد + لیست

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های رسانه ملی می‌توان به تولید سریال شاه اسماعیل صفوی اشاره کرد که بدون شک نقش مهمی در تبیین زندگی شاه اسماعیل صفوی و نقش وی در احیای اسلام در کشورمان خواهد داشت که انتظار می‌رود در این زمینه همگان نهایت مشارکت را داشته باشند.

دارابی ضمن تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نیز تصریح کرد: گداز و حماسی بودن از ویژگی‌های کم نظیر عزاداری اردبیلی ها به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی به شمار می‌رود که باید برای تقویت اثرگذاری این مهم از چهره‌های مفاخر استان استفاده شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های رسانه ملی در اردبیل انجام یافته و انتظار می‌رود اردبیل در این زمینه به بهترین شکل عمل کرده و در راستای توسعه تولیدات برنامه‌های صدا و سیما خروجی‌های مورد انتظار را داشته باشد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و به گفته مهدی سیفی مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا، سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف های فراوانی است، که به نظر می رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال«حشاشین» (The Assassins)، در رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود