Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی والی زاده بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از جمع آوری ظروف یکبار مصرف و پسماندهای کاروان های عزاداری توسط فعالان محیط زیست در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با رویکرد حفظ زیبایی منظر شهر و ارتقای فرهنگ شهروندی، ایستگاه جمع آوری و پاک سازی معابر شهری به همت فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری انجمن زیست محیطی سبزمین در این شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حفظ ارزش زیست محیطی را در کنار حفظ ارزش های مذهبی ایام عزاداری محرم و صفر ضروری دانست و افزود: ۹۰ نفر از فعالان محیط زیست به منظور جمع آوری و پاکسازی شهر از پسماند به ویژه ظروف یک بار مصرف با پاکبانان و عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری شهرداری کاشان همکاری و به صورت شبانه روزی در شهر کاشان فعالیت داشتند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان از تعبیه دو ایستگاه در میدان کمال الملک و دروازه دولت برای جمع آوری پسماند و ظروف یکبار مصرف خبر داد و ابراز داشت: در روز تاسوعا و عاشورا شماری از فعالان محیط زیست که دارای شناسنامه و کاور مخصوص هستند با حضور در ایستگاه های پویشِ «نه به پلاستیک» طی چهار شیفت کاری در دو نوبت صبح و شب اقدام به جمع آوری ظروف یک بار مصرف و پسماند کاروانهای عزاداری کردند.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پویش نه به پلاستیک گفت: در سال گذشته حدود ۶۰۰ کیسه پلاستیکی جمع آوری شد و تفاوت امسال نسبت به سال گذشته آن است که در سال جاری تفکیک زباله های خشک و تر از مبدا اجرا شد.

کد خبر 4716127

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کاشان سازمان محیط زیست مدیریت پسماند ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد

به گزارش همشهری آنلاین، در ویدئوی زیر، آتش گرفتن یک باتری را می‌توانید مشاهده فرمایید. آتشی که می‌تواند یک جنگل سرسبز را به ویرانه‌ای سوخته تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟ کد خبر 849391 برچسب‌ها باتری آتشفشان محیط زیست جنگل محیط زیست جهان محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • (تصاویر) معجزه معماری در اسلو؛ آپارتمان‌های سازگار با محیط زیست!
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی