Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری آئین سفره‌داران باب الحوائج(ع) اندیمشک گفت: بزرگ ترن غذای نذری اندیمشک امسال و هم زمان با برگزاری آئین عزاداری یوم العباس(ع) طبخ و توزیع شد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

شهلا سهرابی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: امسال بیش از 40 آشپز و 200 خادم اهل بیت(ع) در طبخ و توزیع بزرگ‌ترین غذای نذری در شهرستان اندیمشک، مشارکت و حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این آئین و سنت معنوی مردم اندیمشک برای سومین سال متوالی برگزار و هیئت بیت الزهرا(س) و هم چنین موسسه خیریه مریم عذرا(ع) تهیه و توزیع  مشارکت داشته‌اند،گفت: در این آئین باشکوه و معنوی، بیش از 14 هزارغذای نذری طبخ و توزیع شد.

مسئول برگزاری آئین سفره‌داران باب الحوائج(ع) اندیمشک با بیان این که برای طبخ بزرگ‌ترین غذای نذری در شهرستان بیش از 2 هزار متر مربع از فضای خیابان امام خمینی(ره) به برگزاری آئین معنوی باب الحوائج اختصاص یافت، افزود: این فضا با همکاری شهرداری و کسبه شهرستان اندیمشک در اختیار خادمین باب الحوائج(ع) اندیمشک قرار گرفته است.

آئین سفره داران باب الحوائج (ع) در اندیمشک برگزار می‌شودآئین طبخ و توزیع "بزرگ‌ترین غذای نذری" به میزبانی اندیمشک برگزار می‌شودهشدار پلیس: به خاطر نذری در دام کلاهبرداران نیفتید

وی با اشاره به این که این سنت حسنه مردم اندیمشک هم زمان با برگزاری آئین عزاداری یوم العباس(ع) و در میدان امام خمینی(ره) برگزار شده است، عنوان کرد: هدف از برگزاری معنوی آئین باب الحوائج (ع) و طبخ بزرگ‌ترین غذای نذری در شهرستان اندیمشک توسعه امر خیر و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است.

گزارش: محمد امین جمشیدی

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی

اسکیت‌بازان سرعت در دو بخش آقایان و بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به مصاف هم می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مرحله اول مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی پسران و دختران کشور به میزبانی استان مرکزی روزهای 30 و 31 فروردین ماه در اراک برگزار و در پایان نفرات اول تا سوم هر رده مشخص شدند.

مرحله دوم انتخابی مسابقات اسکیت سرعت نیز روزهای پنجشنبه (در بخش پسران) و جمعه هفته جاری (در بخش دختران) و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

این مسابقات در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران به میزبانی ری برگزار می شود
  • آیین گل غلتان در امیریه دامغان
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج
  • جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اینفوگرافیک| فراریان بزرگ مالیاتی
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران