Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیت خبیث سران رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را محکوم و از همراهی برخی کشورهای عربی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی به‌شدت انتقاد کرد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه اعلان نیت خبیث نتانیاهو درباره الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس موسوی سرگرم شدن برخی کشورهای عربی که داعیه رهبری جهان عرب را دارند به امور حاشیه ای و مشغول شدن به جنگ و برادر کشی در یمن با حمایت حامیان رژیم اشغالگر قدس و دوستی با رژیم صهیونیستی و همپیمانی با نتانیاهو را فرصتی برای رژیم اشغالگر قدس برای علنی سازی نیات پلید این رژیم کودک کش دانست و گفت: «نتانیاهو یک روز با اتهام پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران و روز دیگر با اعلان نیت خبیث خود در انضمام بخش های دیگری از فلسطین به دنبال کسب رای برای باقی ماندن در قدرت و استمرار توسعه طلبی و تجاوز است.»

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اجلاس سازمان همکاری اسلامی افزود: «جمهوری اسلامی ایران از هر اقدام جمعی کشورهای اسلامی برای ممانعت از استمرار تجاوزات و توسعه طلبی های رژیم غاصب فلسطین، حمایت می کند.»

سازمان ملل: اظهارات نتانیاهو درباره کرانه باختری مبنای حقوقی نداردوعده انتخاباتی و تکراری نتانیاهو برای الحاق کرانه باختری

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیامین نتانیاهو اسرائیل اخبار "فلسطین" کرانه باختری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو اسرائیل اخبار فلسطین کرانه باختری بنیامین نتانیاهو اسرائیل اخبار فلسطین کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان کنفرانس همکاری اسلامی در بیانیه پایانی نشست دیشب خود بار دیگر نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرده و خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد.

۵۷ کشور حاضر در سازمان همکاری‌ اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین نشست سران خود که در شهر بانجول پایتخت گامبیا برگزار شد، خواستار افزایش فشارهای سیاسی و دیپلماتیک و حقوقی و اعمال تحریم در تمامی سطوح اقتصادی و ورزشی و فرهنگی و بین المللی ضد رژیم صهیونیستی شدند.

این بیانیه نسل کشی ضد غزه و کشتار و کوچ اجباری فلسطینیان در این منطقه از سوی نظامیان صهیونیست را محکوم کرده و خواستار برقراری فوری و غیر مشروط آتش بس در اراضی فلسطین و صدور مجوز برای ورود کمک‌های انسان‌دوستانه شدند.

این نشست که طی روزهای شنبه و یکشنبه با شعار «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از هویت اسلامی قدس شریف در برابر تلاش‌های یهودی‌سازی دشمن صهیونیستی را خواستار شد.

حاضران در این نشست همچنین از گسترش تلاش‌های جامعه بین‌الملل برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین و دستیابی آن به عضویت کامل در سازمان ملل متحد حمایت کرده و از جامعه جهانی خواستند تا اقدامات نژادپرستانه اسرائیل در اراضی تاریخی فلسطین را جرم قلمداد کند.

خبرگزاری آناتولی در خبری غیر رسمی به نقل از برخی منابع گزارش داد که سازمان همکاری‌های اسلامی با درخواست برخی اعضای خود برای مداخله در شکایت مطرح شده ضد اسرائیل در دادگاه لاهه موافقت کرده است.

این منابع می‌افزایند که در این اجلاس همچنین تاکید شده است دولت‌هایی که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند، در جنایت‌ها و نسل کشی این رژیم همدست هستند. این منابع می‌افزایند که تصمیم لازم برای حمایت از فلسطینیان در این اجلاس اتخاذ شده است.

کد خبر 6097807

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • وزیر امور خارجه: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • حمله شهرک‌ نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند