Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:59:45 GMT

معابر و خیابان‌های تبریز به نام شهدا مززین می شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۰۳۹۶

معابر و خیابان‌های تبریز به نام شهدا مززین می شوند

به گزارش ایرنا، ایرج شهین باهر عصر چهارشنبه در این باره اظهار کرد: این کمیته متشکل از نمایندگان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، سازمان بسیج شهرداری تبریز، بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز موظف است از همه معابر و محلات سطح شهر به صورت میدانی بازدید و اقدامات لازم را درخصوص ساماندهی تابلوهای معابر براساس اطلاعات شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر دستورالعمل چهار بندی ساماندهی تابلوهای معابر شهری، گفت: کمیته موظف است کلیه معابر سطح شهر شامل محلات، کوی ها و کوچه ها را که بدون نام هستند شناسایی و با اولویت سکونت خانواده شهید در محل و یا محدوده آن، نسبت به نامگذاری و نصب تابلو اقدام کند.

وی افزود: کمیته موظف است تابلوهای نصب شده در کلیه معابر را با اسامی شهدایی که به نام آن ها نامگذاری شده، تطبیق دهد و در صورت وجود مغابرت به فوریت نسبت به اصلاح تابلو اقدام کند.

شهین باهر بیان کرد:  اگر در کوچه یا خیابانی چندخانواده شهید سکونت دارند و آن کوچه، کوی یا خیابان فقط به نام یکی از شهدا نامگذاری شده، این کمیته موظف است نام شهدای دیگر را در نامگذاری نزدیک ترین معابر که بدون نام هستند، استفاده کند.

شهین باهر ادامه داد: نصب تابلوهای معرفی شهدای والامقام باید همراه با تصاویر و شرحی از زندگی شان باشد.

۳۰۹۳/۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا

به گفته شهروند خبرنگار ما ساخت و ساز تعدادی از مجتمع‌های واقع در میدان شهدا شهر تهران به صورت نیمه کاره رها شده است. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار 
باسلام، باسلام چرا این همه مجتمع‌های میدان شهدا به صورت نیمه کاره رها شده است در حالی که این همه جوان بیکار دنبال کسب کار هستند و این مکان‌ها می‌تواند محلی برای کسب و کار بسیاری از جوانان باشد.

نکته بعدی چرا پل عابر پیاده را راه اندازی نمی‌کنند هر روز مردم اینجا برای تردد از خیابان رد می‌شوند و با سانحه تصادف دچار مشکل می‌شوند از پایانه اتوبوس پیاده می‌شوند و می‌خواهند از مترو استفاده کنند باید به طور پر خطر از خیابان عبور کنند.

منبع: صفدر شیروانی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا