Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: باید پروژه‌های آبرسانی سیستان و بلوچستان زودتر به نتیجه برسد و نباید گذاشت این پروژه‌ها ۱۰ الی ۱۵ سال به طول بی‌انجامد. تاریخ انتشار: 22:00 - 20 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۸۶۹ علیم یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به مشکلات عدیده آبی مردم در استان سیستان و بلوچستان و جمع آوری گاندوها، گفت:در حال حاضر فصل،فصل تابستان است و این مسئله باعث شده آب برکه‌ها کم شود و گاندو‌ها یا همان تمساح پوزه کوتاه به دنبال یافتن آب در حال گردش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تاکید کرد: مسئولین محیط زیست تاکنون به ما اعلام کردند که در حال حاضر فصل تخم گذاری گاندوهاست که البته این موضوع منطقه را با مخاطره روبرو کرده است.   یارمحمدی ضمن انتقاد از عدم تکمیل پروژه‌های آبرسانی در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما باید همه هم و غم خود را بگذاریم تا پرژوه‌های آبرسانی سیستان و بلوچستان زودتر به نتیجه برسد و نباید گذاشت این پروژه‌ها ۱۰ الی ۱۵ سال به طول بیانجامد .   این نماینده مجلس بیان داشت: همواره ما به مسئولین گفته‌ایم که ابتدا منابع اصلی آب و خطوط آبی را مشخص کنند و به مرور این خطوط را به هم برساند تا مردم بیش از پیش با خطرات گاندو‌ها مواجه نشوند.   وی با بیان اینکه مواجهه مردم با گاندو‌ها خطرات را در پی دارد، اظهارداشت: در حال حاضر ما در کنار آب‌های آزاد هستیم و بیش از ۵ هزار کیلومتر مرز آبی با آب‌های شمال و جنوب داریم، اما همچنان مشکلات آبی باقی هستند لذا نباید از این گونه تنش‌های آبی رنج ببریم.   این نماینده مجلس بیان داشت: جمع‌آوری این گاندو‌ها سنگین نیست، اما وقتی پروژه‌های آبرسانی تکمیل شود مطمئنا این قبیل مشکلات باقی نخواهد ماند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گاندوها سیستان و بلوچستان مشکلات آبی پروژه های آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان