Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:08:35 GMT

استان‌ها از ظرفیت بالایی برای تولیدات باارزش برخوردارند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۱۱۹۸

استان‌ها از ظرفیت بالایی برای تولیدات باارزش برخوردارند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس فاطمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر سال شاهد برگزاری باشکوه مراسم عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) هستیم، افزود: خوشبختانه امسال شاهد این موضوع بودیم که مراکز استان‌ها در پوشش مراسم دهه اول محرم، تلاش وافری نسبت به سال‌های گذشته از خود نشان دادند تا این شور در دیدگان همه ایرانیان و سایر کشورها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در زنجان، این شهر را به‌عنوان نقطه‌ای که در بالاترین سطح ارادت به اهل‌بیت (ع) ایستاده است، دانست و تصریح کرد: در روزی که مردم پایتخت شور و شعور حسینی حماسه دیگری را در روز هشتم محرم امسال آفریدند، همکاران من در صدا و سیمای مرکز زنجان بیش از ۳ ساعت به طور پیوسته اقدام به پوشش این مراسم کردند.

فاطمی با یادآوری اینکه دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان نزدیک به ۴۰۰ دقیقه به طور زنده از آنتن‌های ملی و بین‌المللی پخش شد، ادامه داد: آنچه که امسال همه ما شاهدش بودیم، به اهتزاز درآمدن پرچم اباعبدالله‌الحسین (ع) در جای‌جای دنیا بود و این حضور همه معادلات سیاست‌مداران دنیا را برهم زد، حضوری که در هر شرایط جوی از شور و حرارتش کاسته نمی‌شود.

رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی با اشاره به اینکه سیمای مرکز استان‌ها در ایام محرم امسال عملکرد زائدالوصفی داشته است، اظهار کرد:پخش بیش از ۱۱۰ ساعت برنامه از ۳۳ شبکه استانی در صبح روز عاشورا و نیز ۱۲۵۶ مورد ارتباط زنده و مستقیم با شبکه‌های یک، ۲، ۳، خبر، افق، شما، آموزش، قرآن، امید و نیز شبکه‌های برون‌مرزی از جمله العالم، پرس تی‌وی و جام‌جم از جمله نقاط قوت مراکز سیمای استان‌ها بود.

فاطمی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای رسانه ملی برای این ایام در سال‌جاری، پوشش مراسم عزاداری در همه نقاط کشور بود، بیان کرد: در همین راستا اقداماتی چون ارتباط زنده با مراکز استان‌ها به مدت ۷۹۶۴ دقیقه در صبح روز عاشورا صورت گرفت که همه این موارد حاکی از آن بود که کار بزرگی در این ایام به لحاظ فنی و از همه مهم‌تر هماهنگی بین‌بخشی صورت گرفته است تا شاهد پوشش مطلوب این مراسم در سراسر کشور باشیم.

وی در ادامه، نبود منابع مالی را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پیش روی تولیدات مراکز استان‌ها دانست و خاطرنشان کرد:خوشبختانه به ظرفیت بالای مراکز استان‌ها در راستای تولید آثار فاخر اشرافیت کامل داریم اما آنچه که همه این موارد را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، کمبود منابع است.

کد خبر 4716308

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما ماه محرم سریال ایرانی ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی شهرکرد خرم آباد ماه محرم و صفر خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والا مقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073879 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند