Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:23:13 GMT

خوشحالی شیاطین سرخ از خرید‌های تابستانی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۱۲۹۵

خوشحالی شیاطین سرخ از خرید‌های تابستانی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مالکان باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی هری مگوایر، دنیل جیمز و آرون ون بیساکا را جذب کردند و از بابت جذب این بازیکنان خوشحال هستند زیرا تمامی آنها در یکسال گذشته عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته اند.

منچستر یونایتد در طول نقل انتقالات تابستانی  این ۳ بازیکن را از تیم‌های سوآنسی، لستر سیتی و کریستال پالاس جذب کرد و تمامی این بازیکنان در ابتدای فصل برای تیمشان عملکرد خوبی داشتند، به ویژه دنیل جیمز که با نمایش‌های فق العاده خود در ۴ هفته ابتدایی لیگ همه را شگفت زده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینگر ۲۱ ساله و ولزی که از سوانسی راهی اولدترافورد شده در ۴ بازی که برای تیمش انجام داده، ۳ گل به ثمر رسانده است. وی همچنین موفق شد در بازی برابر بلاروس برای تیم ملی کشورش گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اظهارات تند ستاره سابق منچستریونایتد علیه راشفورد

مگوایر نیز با شریک دفاعی خود یعنی ویکتور لیندلوف، خط دفاعی شیاطین سرخ را به خوبی پوشش داده و مهاجمان هر تیمی را به زحمت می‌اندازد.

در طرف دیگر آرون ون بیساکا هم نشان داده بازیکن با کیفیتی است و بی دلیل نبوده که سران باشگاه برای جذب او ۵۰ میلیون پوند هزینه کرده اند.

بیشتر بخوانید: روایت فرگوسن از صحبت‌های بازیکنان منچستر، پیش از جذب رونالدو

این در حالی است که بیشتر خرید‌های شیاطین سرخ در سال‌های اخیر نتوانستند آن چنان که باید در این تیم بدرخشند و با عملکرد خود سرمربیان وقت را ناامید می‌کردند اما عملکرد این ۳ بازیکن نشان می‌دهد سولشر در تابستان دست به خرید‌های خوبی زده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد