Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به حضور مقتدی صدر در بیت مقام معظم رهبری، گفت: این امر به نوعی می‌تواند نشان‌دهنده گسترش جبهه مقاومت در عراق باشد زیرا قطعاً نزدیک شدن دیدگاه صدر به جمهوری اسلامی ایران روابط ایران و عراق را تقویت خواهد کرد.

او که با باشگاه خبرنگاران گفتگو کرده، ادامه داد: این امر همچنین  زمینه موضع‌گیری جدی ایران در قبال تجاوزات صهیونیست‌ها به عراق و مقابله با حشدالشعبی را فراهم  خواهد کرد؛ بنابراین در مجموع این حضور مثبت تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترقی درباره برخی دیدگاه‌ها مبنی بر اینکه مقتدی صدر، حسن نصراللّه دیگری در منطقه خواهد بود، گفت: طبیعتاً این موضوع را می‌توان نقطه امیدبخشی در رسیدن به این شرایط دانست اما در عین حال نیز نباید در چنین تحلیلی عجله کرد و برای قضاوت درباره اینکه مقتدی صدر چنین وضعیتی پیدا خواهد کرد یا نه، به نظر کمی زود است.

حضور "مقتدی صدر" در ایران همه بافته های رسانه های غربی را پنبه کرد

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نیز می گوید: در مقطعی که رسانه‌های بیگانه مطرح می کردند که مواضع مقتدی صدر  نسبت به ایران رادیکالی است،  این رهبر شیعیان عراق با حضور خود در حسینیه امام (ره) نشان داده است که تمامی بافته‌های این رسانه ها جز توهم چیز دیگری نیست.

محمد اسماعیل سعیدی که با خانه ملت گفتگو کرده، اظهار داشت: متاسفانه هژمونی رسانه‌ای غرب، بی میل نیستند که میان رهبران عراق که در منطقه صاحب نفوذ هستند؛ اختلاف ایجاد کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نفوذ آرمان‌های امام (ره) در بین ملت عراق، دشمنان می خواهند؛ به گونه‌ای وانمود کنند که هیچ رابطه و الگویی در میان رهبران عراق با انقلاب ایران وجود ندارد و در این سال های اخیرهم تجربه نشان داده است که دشمنان دست به هر تبلیغات سویی زده اند تا به اهداف خود پلید خود دست پیدا کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم به تحلیل رسانه‌های بیگانه نسبت به مواضع مقتدی صدر درباره ایران اشاره و اظهار کرد: تجربه نشان داده است که انقلاب ایران همیشه در کنار ملت عراق بوده است و البته رهبران سیاسی و مذهبی عراق هم همیشه به ایران اعتماد داشته اند. بنابراین اگر اختلاف سلیقه‌هایی در این مدت از سوی مقتدی صدر مشاهده شده بود، این به معنای ابراز مخالفت با ایران نبوده است، بلکه بخاطر شرایطی که در کشورعراق وجود داشت؛ بعضا یکسری مواضعی را اتخاذ کردند اما این در راستای مخالفت با انقلاب ایران و رهبری نبوده است.

وی به پیام حضور مقتدی صدر در کنار رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد: حضور "مقتدی صدر" در کنار رهبر انقلاب پیام صریح و شفافی را به غربی ها گوش زد کرد و آن هم این است که دشمنان هیچ‌گاه نمی توانند، بین دو ملت ایران و عراق انشقاق ایجاد کنند.

2727

کد خبر 1298684

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مقتدی صدر عزاداری آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب قاسم سلیمانی جان بولتون محرم ایالات متحده آمریکا عاشورا دونالد ترامپ ایران و آمریکا تیم ملی فوتبال ایران استان لرستان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد

 


در حالی که پس از جدایی حمید مطهری از جمع مربیان کادرفنی برخی از رسانه‌ها اعلام کردند قراراست به زودی افشین قطبی کار خود را در کادرفنی تیم ملی آغاز کند، این خبر از سوی مهدی حاج باقر تایید نشد.

در این راستا حاج باقر ضمن اعلام دلخوری افشین قطبی از شایعاتی که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی حسن نیت خود را در خصوص همکاری قطبی در کادرفنی تیم ملی اعلام کرده است و قطبی هم صراحتا ضمن تشکر از این مساله، اعلام کرده است همواره دوست دارد به فوتبال ایران کمک کند، اما این مساله که به تازگی از سوی برخی رسانه‌ها در خصوص اضافه شدن قطبی به کادرفنی تیم ملی برسر زبان‌ها افتاده است، صحت ندارد و در صورت تکرار، به شکل قانونی این مساله را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور قطبی به کادر فنی به شکلی که این رسانه مطرح نموده، به هیچ وجه مورد تایید قطبی و آقای قلعه‌نویی نیست.

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، افشین قطبی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام