Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@20:45:15 GMT

طارمی بازی بعدی تیمش را هم از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۰۸۱

طارمی بازی بعدی تیمش را هم از دست داد

مهدی طارمی پس از جدایی از اردوی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت به پرتغال بازگشت. مصدومیت پای مهاجم ریوآوه که در بازی هفته چهام لیگ برتر پرتغال برابر تیم اسپورتینگ لیسبون به وجود آمده بود باعث غیبت طارمی در بازی نخست تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر هنگ‌کنگ شد.

این روزنامه پرتغالی در ادامه نوشت: مصدومیت باعث شد وی آماد‌ه‌سازی تیم ریوآوه برای بازی هفته پنجم لیگ برتر پرتغال برابر تیم توندلا را نیز از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریوآوه یکشنبه آینده در بازی خانگی هفته پنجم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم توندلا می‌رود. یاران طارمی با اندوخته ۷ امتیازی رتبه پنجم جدول ۱۸ تیمی لیگ برتر پرتغال را در اختیار دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران مصدومیت طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن