Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ۴۶ طرح نیمه تمام، ۳۰ طرح آن استانی بوده و ۱۶ طرح نیز ملی است که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز بخشی از آنها در سال جاری و بخش دیگری تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه برای تکمیل ۳۰ طرح نیمه تمام ورزشی استانی ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: از محل اعتبارات سال جاری ۱۰ طرح از ۳۰ طرح در حال اجرا به اتمام می‌رسد و ۲۰ طرح باقیمانده نیز تا اواخر سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه ۱۶ پروژه ورزشی ملی نیمه تمام نیز در کردستان وجود دارد، ادامه داد: پنج مورد از این طرح‌ها آماده بهره‌برداری است و در سفر آتی رئیس جمهور به استان کردستان افتتاح می‌شوند.

جولایی یادآور شد: زمین چمن دهگلان، استخر سرپوشیده شهر دیواندره، زمین چمن استقلال سنندج، استخر سرپوشیده بیجار و سالن روستای ایرانخواه سقز از جمله طرح‌هایی است که در سفر رئیس جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۱۱ پروژه ورزشی ملی دیگر نیز از محل اعتبارات سال ۹۸ به اتمام می‌رسد، بیان کرد: حدود ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار به تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در کردستان اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به سالن شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج نیز اشاره کرد و گفت: این طرح توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال احداث است و قرارداد نصب کف پوش با پیمانکار بسته شده و امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسد.

جولایی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش استان سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی داشته است، اظهار داشت: از زمان آغاز فعالیت این دولت تا کنون ۱۱۰ طرح ورزشی نیمه تمام در استان به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 4716349

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان کردستان پروژه های نیمه تمام ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی شهرکرد ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴