Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:28:06 GMT

آخرین تصمیمات درباره واگن پارس و آذرآب

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۲۹۷

آخرین تصمیمات درباره واگن پارس و آذرآب

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه شرکت واگن پارس اراک قطعا به شرکت مپنا واگذار می‌شود، واگذاری شرکت آذرآب را مشروط به بررسی تیم کارشناسی تعیین شده طی 10 روز آینده دانست.

به گزارش ایسنا، سید علی آقازاده در خصوص جلسه روز گذشته که با محوریت بررسی مشکلات صنایع بزرگ استان مرکزی و واگذاری این صنایع به شرکت مپنا برگزار شده بود، بیان کرد: در ادامه تلاش‌هایی که برای رفع مشکلات صنایع بزرگ استان همچون هپکو، آذرآب و واگن پارس در حال انجام است، جلسه با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیات مدیره شرکت مپنا، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت مپنا از نیروهای موفق استان مرکزی است و صنایع استان به ویژه آذرآب را به خوبی می‌شناسد، گفت: شرکت آذرآب اگر مدیریت قوی داشته باشد، حتما می‌تواند کامل‌کننده صنعت نیروگاهی، بویلرسازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی کشور باشد، اما متاسفانه در سال‌های اخیر مدیریت قوی، فعال و پویا نداشته است.

آقازاده با بیان اینکه در این جلسه علی آبادی مدیرعامل شرکت مپنا پذیرفت که بررسی کارشناسی در خصوص آذرآب داشته باشد، افزود: تصمیم بر این شد که تیمی متشکل از معاون اقتصادی استانداری مرکزی، معاون بانک کشاورزی کشور و معاون شرکت مپنا تمامی مسائل مرتبط با آذرآب را از جمله مسائل مالی، بدهی‌ها، امور مالیاتی، طلب‌های شرکت و ظرفیت‌های موجود را طی 10 روز آینده بررسی کنند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: مدیرعامل مپنا تا حد زیادی برای پذیرفتن مدیریت آذرآب رغبت نشان داد، اما همه چیز به بررسی 10 روز آینده موکول شد.

استاندار مرکزی در خصوص دیگر صنایع استان مرکزی با بیان اینکه واگن پارس قطعا به مپنا واگذار می‌شود و حتی مدیرعامل این شرکت گفت که اگر فردا مسائل حقوقی و قانونی حل شود، مپنا آمادگی تحویل گرفتن واگن پارس را دارد، اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت آذرآب را دنبال می‌کنیم، برای هپکو مدیرعامل جدید انتخاب شده است و برنامه‌های خوبی را مدنظر دارند به همین دلیل فعلا پیگیر حل بحران مدیریتی آذرآب هستیم و اگر شرکت مپنا 10 روز آینده مدیریت آذرآب را قبول کرد،  پس از آن بحث هپکو با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واگن پارس آذراب استان مرکزی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • شقاقی: تصمیمات سخت کنترل تورم مشاهده نمی‌شود؛ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد