Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@14:09:10 GMT

۶۰۰۰ اصفهانی خون اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۳۲۳

۶۰۰۰ اصفهانی خون اهدا کردند

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: بیش از شش هزار اصفهانی در دهه اول ماه محرم امسال در طرح نذر خون شرکت کردند.

مجید زینلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طرح نذر خون در دهه اول ماه محرم در استان اصفهان اجرایی شده است، اظهار کرد: این طرح به منظور کمک به بیماران نیازمند اهدای خون اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مراجعه هفت هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان اصفهان برای اهدای خون در  دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: از این تعداد مراجعه کننده بیش از شش هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان ادامه داد: انجام اعمال جراحی، فشار خون و ... از دلایل ناتوانی افراد برای اهدای خون است. 

کد خبر 389158

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اهداي خون ماه محرم نذر خون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتور سیکلت و با پرسه زنی در کوچه های خلوت اقدام به شناسایی سوژه های خود می کرده و پس از سرقت گوشواره های طلا از کودکان به سرعت متواری می شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر شد.

کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903169

دیگر خبرها

  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس