Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبا کمالی بازیگر دست چندم تئاتر و سینما، پس از حواشی ماجرای سحر خدایاری، با انتشار پستی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء(ع) واکنش شدید بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: واکنش شدید کاربران به هتاکی صبا کمالی به امام حسین (ع ) + تصاویر

این بازیگر نه چندان مطرح و موهِن البته اولین بارش نیست که دست به چنین اقدامی می‌زند و پیشتر هم انجام چنین کارهایی را در کارنامه خود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی حالا پس از آنکه دید پست اهانت‌آمیزش تا چه حد موجب واکنش شدید مردم شده، ضمن پاک کردن آن، مجبور به انتشار پست جدیدی شد و در آن از اقدام توهین آمیزش عذرخواهی کرد.

این فرد در صفحه اینستاگرامش نوشت:

من مثل هر ایرانی به مذهبم معتقدم.

مذهبی انسانی و مهربان و معتقدم کسی نمیتواند جایگاه ویژه ی ائمه را خدشه دار کند... چون ائمه برای همه ی ما محترم هستن.

معتقدم مومن واقعی هرگز الفاظ زشت بکار نمیبرد...پس با فحاشان کاری ندارم.

اما اگر احساسات مذهبی مومنین واقعی جریحه دار شد، ازشون دلجویی میکنم.

ایران کشور ماست و ما همه ایرانی هستیم.

دوستون دارم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صبا کمالی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار یاد کرد و گفت: پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود.

حسین کمالی ۱۶ اردیبهشت در آیین تجلیل از فرهنگیان بخش کجور که در تالار روستای خوشل برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این مراسم نشانه احترام به مقام معلمان است، اظهار کرد: هرسال که می‌گذرد درک مردم نسبت به مقام معلم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه محرومیت شایسته بخش کجور نیست، افزود: این منطقه محل پرورش نخبگان و شخصیت‌های بزرگی بوده است که در حال حاضر در سطح ملی دارای مسئولیت‌های بالایی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار یاد کرد و گفت: پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود.

کمالی خطاب به معلمان بخش کجور که در دوردست خدمت می‌کنند، گفت: معلمی سختی‌هایی را به همراه دارد و شما که در دوردست خدمت می‌کنید سختی‌های شما بیشتر است.

وی با تاکید بر قدردانی ازجایگاه معلمان افزود: برای داشتن جامعه سالم و صالح باید آموزش و پرورش را به عنوان محل تربیت انسان بدانیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه‌هایی که برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها صرف می‌شود اگر از ابتدا در آموزش و پرورش هزینه شود جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی گرفته خواهد شد.

کمالی آموزش و پرورش را نقطه شروع آرامش فرزندان دانست و یادآور شد: دانش آموزان امانات مردم در نزد ما هستند و باید با تمام وجود در خدمت فرزندان این مرز و بوم باشیم.

وی معلمی در مناطق دوردست و دور از خانه را به نوعی جهاد فرهنگی دانست و ادامه داد: شما افسران جبهه فرهنگی هستید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی