Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های فراوان ورزش استان، قرار بر این است تا با حمایت نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، این تیم ها در یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت در رقابت های لیگ برتر حضور یابند.

کوروش بهادری از کشتی، بدمینتون، فوتبال، فوتسال بانوان، والیبال، تیراندازی با کمان، ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی به عنوان مهمترین رشته هایی یاد کرد که برنامه‌ریزی و تدارک لازم برای ورود آنها در عرصه لیگ برتر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بعد از مشخص شدن خروجی هر کدام از این رشته ها، در برنامه ریزی آینده این تیم ها در لیگ حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از نامزدی این استان برای میزبانی چندین رویداد ورزشی کشوری در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: پیشنهادهای میزبانی به فدراسیون های مربوط داده شده که بعد از تعامل با آنان و نهایی شدن آن، اطلاع رسانی خواهد شد.

بهادری یادآور شد: خراسان شمالی ظرفیت ها و توانمندی های بالایی در بسیاری از رشته های ورزشی دارد که درصدد هستیم ورزشکاران استان با برنامه ریزی درست در رقابت های ملی و بین المللی حضور موثرتر و پررنگ تری داشته باشند.

وی افزود: ورزشکاران این استان در شرایط حاضر نیز سالانه افزون بر ۵۰ عنوان قهرمانی را در عرصه های مختلف ملی و بین المللی کسب می کنند که در صورت سرمایه گذاری و برنامه ریزی قوی تر برای حضور تیمی، می توان به افزایش این قهرمانی ها امید داشت.

بهادری اظهار داشت: ورزشکاران خراسان شمالی در بسیاری از عرصه های رقابتی ملی از جمله جودو، کوراش و سنگنوردی صاحب عنوان هستند به طوری که هر ساله شمار زیادی از قهرمانان بین المللی کشور از این استان هستند.

خراسان شمالی ۴۵ هیات ورزشی با بیش از ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

ط/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر خراسان شمالی ورزش قهرمانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی