Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دیدار روز جمعه تیمش برابر آذرخش هرمزگان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم سوهان محمد سیما در مسیری رو به رشد قدم برمی‌دارد و برای ما بی اندازه مهم است که این روند را با کسب یک پیروزی دیگر تداوم بخشیم و از امتیاز میزبانی در دیدار پیش رو استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: گرچه تیم آذرخش هرمزگان در انتهای جدول رده بندی قرار دارد اما به هیچ عنوان خود را از پیش، برنده نمی‌بینیم و نگاه ما به تیم آذرخش، نگاه به یک تیم انتهای جدولی نیست و در لیگ برتر تیم ضعیفی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: بازیکنان سوهان محمد سیما توجهی به رتبه حریف در جدول ندارند و به آذرخش به چشم یک رقیب جدی و محکم نگاه می‌کنند و ملاک قرار دادن رتبه یک تیم، تنها یک فریب است بنابراین باید با تمام قوا و بدون این که در برابر چه تیمی به میدان می‌رویم، مقابل رقیبان حاضر شویم.

حسن زاده بیان داشت: در بازی‌های خانگی، حضور تماشاگران قمی کمک بزرگی به تیم ما می‌کند و از هواداران دعوت می‌کنم که روز جمعه در کنار تیم سوهان محمد سیما باشند. هدف ما شاد کردن دل آن‌ها است و هدف مشترک همه ما پیروزی است که در سایه همبستگی و حمایت، به این هدف می‌رسیم.

وی عنوان کرد: اتفاق خوب در داخل مجموعه، انگیزه و نشاطی است که بازیکنان ما در تمرینات دارند و این موضوع حتی در روزهایی که تمام بازیکنانمان را در اختیار نداریم و خلأهایی وجود دارد، پوشش داده می‌شود. این انگیزه هم نزد بازیکنان باتجربه ما که بزرگ و الگوی دیگران هستند دیده می‌شود و هم بازیکنان جوان ما برای میدان دیدن شانس دارند و نگاهی یکسان به همه بازیکنان وجود دارد.

کد خبر 4716327

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حسن زاده قم لیگ برتر فوتسال ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی شهرکرد ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود

سریال «بدل» علیرضا مسعودی که در قالب طنز ماجرای تحول انسان را به نمایش درمی‌آورد، بعد از «هفت سر اژدها» بر روی آنتن شبکه سه‌ سیما خواهد رفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در 26 قسمت آماده پخش خواهد شد. 

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از دیگر آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است.

سریال تلویزیونی «بدل» پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز 1403 مطرح بود اما به پخش نرسید و بعد از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | بلاگری خبرنگار سابق صدا و سیما در رستورانی لوکس در تهران!
  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)