Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:37:05 GMT

گزینه مربیگری استقلال، رقیب کنونی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۱۹۶

گزینه مربیگری استقلال، رقیب کنونی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی باید در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود که سرمربی این تیم دراگان اسکوچیچ کروات است و تلاش می‌کند تا بتواند از سد تیم سرخپوش پایتخت بگذرد.

او درحالی سرمربی صنعت نفت آبادان است که در گذشته گزینه سرمربیگری آبی پوشان پایتخت بوده و حالا باید در چارچوب هفته سوم با پرسپولیس رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس مطالبات مسعود همامی و علیرضا محمد را پرداخت کرد

صنعت نفت که یکی از تیم‌های خوب لیگ نوزدهم محسوب می‌شود، در ۲ هفته ابتدایی رو در روی فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید و اکنون ۴ امتیازی است.  

از سویی دیگر پرسپولیس با هدایت کالدرون آرژانتینی نیز ابتدا رو در روی پارس جنوبی بازی کرد که برد دست یافت، اما در ادامه مقابل تراکتور تن به شکست یک بر صفر داد.

بیشتر بخوانید: واکنش سرمربی پرسپولیس به عزاداری‌های ماه محرم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است