Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- همزمان با عاشورای حسینی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان های تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر و مهر برازجان بازدیدکرد و در جریان خدمت رسانی به مراجعان و بیمه شدگان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان با مدیران و کارکنان این مرکز درمانی گفتگو کرد و همچنین از بیماران بستری نیز عیادت و دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازدید سرپرست فرمانداری و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر دکتر سالاری را همراهی می کردند.
گقتنی است، در جریان این بازدید دکتر سالاری با درخواست افزایش 5000 مترمربعی زیربنای بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان موافقت کرد. مقرر شد کمیته فنی مرکب از معاونت درمان، دفتر فنی و نماینده اداری و مالی از بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان بازدید و طی دو برنامه کوتاه و میان مدت برای توسعه بیمارستان بر اساس ارتقاء بیمارستان از تک تخصصی به چند بخشی، بررسی کاهش فضاهای اداری و مالی و پشتیبانی به فضای درمانی، جابجایی فضای بیمارستان از ساختمان اصلی به ساختمان جنبی و اضافه کردن زیربنای لازم باز و سبک پیش ساخته در طبقه فوقانی در صورت داشتن شرایط لازم فنی و توسعه ساختمان فعلی را ارائه کنند.
همچنین، دکتر مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به همراه عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر از بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر نیز بازدید و کمبودها و مشکلات این بیمارستان را بررسی کرد. وی در جریان این بازدید ضمن ارزیابی عملکرد این مرکز درمانی از بیماران بستری نیز عیادت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکتر سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله

دکتر امیر حسابی  رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس افزود: ظهر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، طی یک عمل جراحی تومور ۱۴ سانتی‌متری از کلیه کودک ۲٫۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس خارج شد.

دکتر حسابی اظهار کرد: این عمل از بزرگ‌ترین اعمال جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دکتر سعیده مجیدی، فوق تخصص جراحی اطفال که انجام این عمل جراحی را برعهده داشت، گفت: دختربچه ۲/۵ ساله، ۲هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدودا ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

وی افزود: این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد، خوشبختانه عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شد و حال عمومی کودک مساعد است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند