Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار کتاب «گلبرگ‌ها ۲» سروده سید رضا مؤید همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و واقعه کربلا توسط انتشارات به‌نشر خبر داد. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی اظهار داشت: این کتاب مجموعه‌ای شامل غم مویه‌ها و سوگ سروده‌هایی در ارتباط با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اثر سیدرضا موید از شاعران و ذاکران آستان مقدس اهل بیت(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مجموعه تک بیت‌ها و پاره دم‌هایی است که در هیئات مذهبی و مجالس عزاداری مورد استفاده مداحان اهل بیت(ع) قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: همچنان که این اثر می‌تواند به‌عنوان یک متن مستقل برای همگان کاربرد داشته باشد.

به گفته مدیرعامل به‌نشر از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به تازگی و قابل استفاده بودن آن برای همگان اشاره کرد که به صورت تک بیت‌ها و پاردم‌های عزاداری در مناسبت‌های مختلف در ارتباط با اهل بیت(ع) سروده شده‌اند.

خراسان رضوی| ششمین پویش مطالعاتی «به نشر» کلید خورد«به نشر» مجموعه داستان‌های طنز دفاع مقدس را روانه بازار نشر کردمشهد|3 اثر جدید سعید تشکری توسط «به نشر» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

وی اظهارکرد: «گلبرگ‌ها 2» از مجموعه «گلبرگ‌ها» سروده سید رضا مؤید از شاعران پیشکسوت آئینی اهل بیت(ع) در قطع رقعی و به قیمت 200 هزار ریال در بازار نشر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

مدیرعامل به‌نشر در پایان با بیان اینکه حادثه عاشورا شروع انقلابی شگرف در دل تاریخ است، بیان کرد: در واقع اشک بر امام حسین(ع) و عزاداری بر آن مظلوم راهی برای زنده نگه داشتن خاطره شهادت آن حضرت در اسلام و پرداختن به چرایی آن شهادت و رسیدن به دلایل حق‌طلبانه و امتداد آن تا روز موعود است.

در یکی از سروده‌های این کتاب می‌خوانیم: «حسین فدای نام دل نشینت/ سلام ما بر همه زائرینت/ عشق حسین مدال سینه ماست/ کرب و بلا روح مدینه ماست/ هر کس که اشکی در غمش ببارد/ روز‌قیامت ماتمی ندارد/ بهشت موعود بود عطایش/ نه جان ما جان جهان فدایش/ ما را دوباره ذکر «یا حسین» است/ ماه خدا طلوع «یا حسین» است و...»

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • مهمانی جشنواره تئاتر رضوی در ۶ شهر ایران
  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • عکس| ماجرای شعری که تتلو برای حضرت علی(ع) سروده چیست؟