Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ از شناسایی ۱۲۴ مورد انشعاب غیر مجاز در شش ماهه سال جاری در روستاهای تابعه شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۵مورد مجاز تبدیل به مجاز ومابقی قطع وبه مراجع قانونی ارجاع شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ باقر پورقاسمی ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در شش ماهه سال جاری در راستای خدمت رسانی به مشترکین روستایی؛اظهارداشت: با توجه به کمبود آب شرب در روستاهای آق تپه و کسلانقیه؛عملیات حفر چاه دستی نیمه عمیق با صرف اعتباری معادل ۵۹۰ میلیون ریال در نیمه اول سال جاری عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:همچنین در بازه زمانی یاد شده فاز دوم مجتمع عظیم دره شامل؛اجرای خط انتقال بالوله های پلی اتیلن باقطر ۲۵۰و۲۰۰ میلی متر به طول ۶ هزارو ۱۰۰ متر انجام شد.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری اجرای عملیات شبکه توزیع آب شرب روستاهای اوریاد و عین آباد جمعابه طول ۵ هزارو ۵۰۰ متر با نصب واستاندارد سازی انشعابات با صرف هفت میلیارد ریال ازمحل اعتبارات ملی عملیاتی شد؛عنوان کرد:همچنین شبکه توزیع روستای روعان نیزبه طول ده کیلو متر درحال اجراست.

پورقاسمی افزود:همچنین باتوجه به کمبود آب شرب روستای عبدل آباد؛ تجهیز وراه اندازی چاه شماره سه که سال گذشته حفر شده بودباصرف اعتبار۴۸۰میلیون ریال ازاعتبارات استانی عملیاتی شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انشعاب غیر مجاز همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: تداوم خشکسالی‌های ناشی از عدم بارش کافی و تنش آبی در سال‌های اخیر، موجب بروز مشکلاتی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان شده است و رفع تنش آبی تمام مناطق شهری و روستایی همواره در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تنش آبی در تابستان ۱۴۰۳ بیان کرد: با توجه به رویکرد وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان همدان مبنی بر افزایش توان آب‌دهی مناطق شهری و روستایی، تسریع در محرومیت زدایی ورفع تنش آبی در کشور ۳۷ حلقه چاه آب شرب در شهرها و روستاهای استان حفر و آن‌هایی که آبدهی قابل ملاحظه‌ای داشتند، تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه برای حفر و تجهیز این چاه‌ها ۱۵۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز