Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@21:35:18 GMT

دومین گروه جهادی خراسان جنوبی عازم کاظمین می شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۸۸۹

دومین گروه جهادی خراسان جنوبی عازم کاظمین می شوند

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از اعزام دومین گروه جهادی استان به کاظمین خبر داد و گفت: قرار است این گروه ۳۵ نفره در کارهای زیرساختی و برپایی موکب های اربعین حسینی همکاری و مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» صبح امروز پنج شنبه (۲۱ شهریور) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: اولین گروه جهادی اعزام شده خراسان جنوبی به کاظمین از ۲۵ تیرماه امسال به مدت یک‌ماه در امر شست و شوی پتوهای اربعین مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این گروه جهادی ۱۰نفره در کمک به چیدمان انبارها، شست‌وشوی پتوها و اجرای اجر چینی حسینیه مشارکت داشتند، افزود: همچنین با نصب دستگاه پتوشویی و استفاده از دیگ های بزرگ؛ شست‌و شو و ضد عفونی پتوهای مورد استفاده در اربعین را در گرمای بالای ۵۰ درجه انجام دادند که روزانه میانگین ۷۵۰ تا پتو و در کل حدود ۱۰ هزار پتو و ۵۰۰ متر مربع موکت توسط این گروه جهادی شسته و ضدعفونی شد.

 

به گفته وی در زمینه عمرانی، فاضلاب کشی و ۴۰ رج آجرچینی دیوار حسینیه حدود ۴۵۰ متر در دو روز انجام شد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به رایزنی این سازمان با ستاد عتبات عالیات برای اعزام دومین گروه جهادی به شهر کاظمین گفت: یک گروه ۱۵ نفره قبل از شروع مراسم اربعین، (از دوم مهر لغایت اول آبان) با حضور در شهر مقدس کاظمین، کارهای زیرساختی شامل جوشکاری، برق‌کاری و کارهای تاسیساتی را انجام می‌دهند.

 

هنری با بیان اینکه همچنین گروه دوم که شامل ۲۰ نفر هستند از ۱۰ مهرماه لغایت اول آبان با حضور در شهر کاظمین به برپایی چادرها و ۴۱ موکب همکاری خواهند کرد، یادآور شد: همچنین این افراد در حمل و تحویل پتو از انبار به داخل چادرها و تحویل آن به زائران همکاری خواهند داشت.

 

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد عاشورای حسینی تاسوعای حسینی عاشورا عزاداری امام حسین ع عزاداری امام حسین ع مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی کاظمین خراسان جنوبي بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دستورانی افزود: طبق ارزیابی های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استانداردهای مصوب است و استفاده از مکمل های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی باشد.


وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل ها تحت نظارت استاندارد نیست.


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر