Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ "علی نظری" به تشریح اقدامات صورت گرفته توسط کارکنان پاکدست پلیس اشاره و اظهار کرد: در یکی از این موارد، سرگرد "یوسف عطایی منش" که به عنوان کارشناس پلیس راه روانسر برای بررسی یک فقره تصادف در صحنه حاضر شده بود، به وی پیشنهاد دریافت رشوه ۱۹۰ میلیون ریالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این پیشنهاد پس از آن مطرح می‌شود که سرگرد عطایی منش متوجه صحنه سازی حادثه تصادف رانندگی شده و طرفین به منظور ترسیم کروکی مدنظر خود و تائید آن از سوی پلیس، این مبلغ را مطرح می‌کنند.

سرهنگ نظری با تجلیل از این اقدام سرگرد عطایی منش، از معرفی فرد پیشنهاد دهنده رشوه به دستگاه قضائی خبر داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: در موردی دیگر نیز سروان "فرامرز شیری" یکی دیگر از کارکنان پلیس راه روانسر جهت بررسی یک فقره سانحه منجر به جرح به محل حادثه اعزام و به ساختگی بودن آن پی می‌برد.

او ادامه داد: پس از این اتفاق، یکی از عوامل تصادف ساختگی به سروان شیری مبلغ ۱۰ میلیون ریال رشوه جهت تائید تصادف و ترسیم کروکی پیشنهاد می‌دهد که این همکار پلیس از دریافت آن خودداری و موضوع را گزارش می‌کند و فرد خاطی نیز به دادگاه معرفی می‌شود.

انتهای  پیام/ز


رد رشوه مامور پلیس در روانسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است

احمد وحیدی وزیر کشور، در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره مشارکت وزارت کشور در طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که بخش قابل توجهی با تذکر رعایت می‌کنند؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند. این کل ماجرا است که در چارچوب‌های قانونی انجام می‌شود.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی با بیان اینکه فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که حتما بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر ساختارشکنی دارد، تفاوت قائل باشد، گفت: اساس هم همین است که با تذکر آن فرد اصلاح شود. غالب افراد هم با تذکر توجه می‌کنند و رعایت می‌کنند از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به اینکه این مساله یک امر قانونی و مهمی در زندگی اجتماعی است، می‌خواهیم که این موارد را رعایت کنند.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان وظایف وزارت کشور این طرح اجرا می‌شود، گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، طبیعتا باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وی درباره آخرین وضعیت قانون عفاف و حجاب، گفت: هنوز مصوبه نهایی ندارد در مجلس و شورای نگهبان به مراحل انتهایی و ابلاغ نرسیده است.

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان