Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:23:06 GMT

‌‌وزیر نیرو: نرخ بیکاری یزد باید یک رقمی شود‌

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۸۵۳

‌‌وزیر نیرو: نرخ بیکاری یزد باید یک رقمی شود‌

وزیر نیرو با اشاره به نرخ بیکاری ۱۲ و ۸ دهم درصدی یزد گفت: این نرخ بیکاری باید در استان یزد تک رقمی شود. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، رضا اردکانیان دقایقی قبل در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد که در استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم اهدافی که در حوزه توسعه اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته‌ایم محقق شود، باید به بحث فعالیت‌ و تعامل بین بخشی توجه ویژه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخشی از نقاط تلقی از بخش خصوصی این است که این بخش از یک راه خصوصی برای استفاده از منابع دولتی می‌آیند تا بتوانند محدودیتی که دست دولتی‌ها برای استفاده از این منابع را بسته را کنار بزنند.

وزیر نیرو تصریح کرد: اصل موضوع ما در بحث اقتصاد مقاومتی تعریف تابع هدفی است که به خاطر آن جمع می‌شویم و این تابع هدف به این معنی است که در هر استانی اهداف مشترک و منابع محدود را بشناسیم و بدانیم چگونه از این منابع محدود برای دستیابی به اهداف مشترک استفاده کنیم.

اردکانیان با بیان اینکه برای هر یک از جلساتی از این قبیل بیش از 400 نفر ساعت وقت مدیران استفاده می‌شود عنوان کرد: ما در چنین جلساتی از اصلی‌ترین منابعی که در اختیار داریم به این میزان استفاده می‌کنیم و به همین دلیل لازم است که نسبت به استفاده درست از این منابع تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: این که امسال 8 یا 9 جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شده به معنای نزدیک به 4 هزار نفر ساعت وقتی است که در این جلسات صرف شده به معنای این است که سرمایه بسیار گسترده‌ای در آن صرف شده است.

وزیر نیرو ادامه داد: با آنچه که در این نشست مطرح شد، الان که در استان یزد با ظرفیت‌های موجود، نزدیک به 12 و هشت دهم درصد نرخ بیکاری داریم، باید هدفگذاری کنیم که در فرصت باقی مانده‌ای که داریم، این نرخ را یک رقمی کنیم.

اردکانیان تصریح کرد: اگر نرخ بیکاری در پایان دو سال یک رقمی نشد، از همین الان اعلام می‌کنم که در ایفای مسئولیتی که به عهده‌ام گذاشته شده موفق و کامیاب نبوده‌ام.

این خبر بروزرسانی می‌شود  ...

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها