Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش رستمی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عاملیت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی کامیاران در سال جاری برعهده بانک‌های عامل توسعه تعاون و رفاه کارگران است.

وی با اشاره به اینکه سهم این بانک‌ها هر کدام ۵۰ درصد از این میزان اعتبار است اضافه کرد:  متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی می‌توانند برای ثبت نام به سامانه مشاغل خانگی به آدرس   www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mashaghelkhanegi.ir مراجعه کنند.

رستمی زاده افزود: این اعتبار میان ۶ دستگاه فنی وحرفه ای، ارشاد اسلامی، مرکز حرفه آموزی شهید لاجوردی، انجمن صنفی کارگران، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی با عاملیت بانک های رفاه و توسعه تعاون تقسیم شده است.

وی گفت: این تسهیلات به افراد دارای مدرک و مجوز از این ۶ دستگاه‌های پرداخت می‌شود و اولویت با افرادی است که قبلا ثبت نام کرده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کامیاران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۹ میلیاردو ۳۸۰ میلیون ریال اعتبار به شهرستان ابلاغ  شده بود یادآورشد: از این میزان اعتبار ۹ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال آن پرداخت شده است.

 رستمی زاده با بیان اینکه براساس آمار این میزان اعتبار به ۱۵۲ طرح پرداخت شده اضافه کرد: ۹۵ درصد این اعتبارات جذب شده است.

وی اظهار داشت: مشاغل خانگی موجب امکان مشارکت اعضای خانوار برای انجام یک فعالیت اقتصادی مشترک، جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضرور، صرفه جویی در هزینه ها، در کنار خانواده بودن و مدیریت زمان برای انجام کار است.

۷۳۴۹ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تسهیلات اشتغال کامیاران مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل