Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:41:17 GMT

انگلیس ایران را متهم به نقض تعهدات بین‌المللی کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۴۹۷

انگلیس ایران را متهم به نقض تعهدات بین‌المللی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز،‌ «بن والاس» وزیر دفاع انگلیس در اظهاراتی بی اساس، ایران را به نقض هنجارهای بین‌المللی متهم کرد.

والاس در این ارتباط مدعی شد: لازم است تا ایران به «حاکمیت قانون» متعهد باقی بماند.

وزیر دفاع انگلیس در ادامه اظهارات خود ادعا کرد: ما نسبت به رفتار ایران با شهروندان دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی نگران هستیم و از آن‌ها خواهان آزادی زندانیان دو تابعیتی در ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات وزیر دفاع انگلیس در شرایطی مطرح شده که به نظر می‌‍رسد لندن این روزها همسویی بیشتری با رفتار خصمانه و ضدایرانی واشنگتن دنبال می‌کند.

کد خبر 4716563

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران انگلیس دو تابعیتی ها ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ایران فلسطین سوریه حزب الله لبنان دونالد ترامپ لبنان نتانیاهو روسیه افغانستان عربستان سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند

وزیر دفاع پاکستان به‌رغم هشدار آمریکا درباره روابط تجاری و اقتصادی با ایران در پی امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری میان تهران و اسلام‌آباد طی سفر رییس‌جمهور ایران به پاکستان، گفت که هیچ مانعی نباید پروژه خط لوله انتقال گاز میان دو کشور را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، "خواجه محمد آصف" وزیر دفاع پاکستان گفت که امیدوار است پروژه خط لوله انتقال گاز پاکستان-ایران تکمیل شود و هیچ مانعی نباید این روند را متوقف کند.
خبرگزاری ای‌ان‌آی گزارش داد که آصف در گفت‌وگویی با شبکه جیو نیوز با اشاره به تحولات منطقه گفت که کشورهای منطقه باید به منظور صیانت از منافع خود در میان این آشفتگی و هیاهو و مداخله رو به افزایش قدرت‌های بزرگی مانند اتحادیه اروپا و آمریکا از طریق نیروهای نیابتی‌شان، از جمله در ارتباط با رژیم صهیونیستی، بازیگران و ذی‌نفعان منطقه باید با خط مشی مشترکی متحد شوند.
اظهارات وزیر دفاع پاکستان در پی سفر "سید ابراهیم رئیسی" رییس جمهور ایران به پاکستان، دیدار او با مقامات بلندپایه این کشور و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری در حوزه‌های متعدد مطرح می‌شود.


او سفر رئیسی به پاکستان را "سفری موفقیت‌آمیز" و "پیشرفتی بزرگ" تلقی کرد.
سفر رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، به ویژه، با توجه به خط لوله انتقال گاز میان دو کشور که به دلیل تنش‌های ژئوپولتیکی و تحریم‌های بین‌المللی متوقف شده بود، سفری مهم محسوب می‌شد.
آصف در ادامه، درباره آنچه به گفته او " فقدان ارزش‌ها" و "رفتار ریاکارانه" کشورهای غربی نسبت به رژیم صهیونیستی است، ابراز تاسف کرد.

آمریکا در پی سفر رئیسی به پاکستان، درباره هرگونه توافق کاری با ایران هشدار داده و از کشورها خواست که مراقب خطر احتمالی تحریم‌ها باشند.
با این حال، وزیر دفاع پاکستان گفت که ایران و پاکستان روابط دوستانه دیرینه‌ای دارند.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود